Cześć!

Jestem Marta i oswajam online!

Pomagam twórcom cyfrowym przedrzeć się przez marketingową dżunglę i uczę jak zarabiać na swojej wiedzy w onlajnie. Znajdziesz u mnie sporo przydatnych wskazówek z zakresu marketingu internetowego i sprzedaży online. 

Specjalizuję się w projektach związanych z tworzeniem i wydawaniem produktów elektronicznych. Pomogę Ci stworzyć odpowiednią strategię komunikacji oraz sprzedaży dla Twoich wiedzowych produktów i usług online. Zyskasz doświadczonego przewodnika, który przeprowadzi Cię przez marketingową dżunglę i pomoże wytyczyć optymalną drogę w sieci.

Zastanawiasz się o co chodzi z tym oswajaniem?

Według słownika oswajanie to stopniowe zmniejszanie, a następnie wygaszanie lęku. I to właśnie robię – krok po kroku prowadzę przedsiębiorców początkujących w działaniach online i pokazuje jak skutecznie promować swój biznes, by nie zginąć w gąszczu marketingowej dżungli. Pomogę Ci zaprzyjaźnić się z tymi groźnie brzmiącymi skrótami typu ROI, CPC czy CTA i sprawię, że dzikie stwory z marketingowej dżungli będą jadły Ci z ręki, a czasem nawet pokażą kilka sztuczek   😉 

Kim ja właściwie jestem?

Oswajaczem onlajnów i pogromcą potworów z marketingowej dżungli 😉 Z marketingiem internetowym i reklamą na Facebooku jestem związana zawodowo od 2013 roku, a w 2011 roku założyłam swoją pierwszą firmę – sklep internetowy. Od ponad dekady Internet to moje miejsce pracy. Kilka lat przepracowałam w agencjach interaktywnych, gdzie byłam odpowiedzialna za projekty (z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych) min. Reeboka, Telepizzy, Hortexu, banku Citi Handlowy, Nutelli czy Samsunga. W agencji przeszłam przez całą drabinkę kariery – od osoby moderującej komentarze, po menedżera zarządzającego zespołami odpowiedzialnymi za poszczególne projekty klientów. Znam to od podszewki. 

Lubię się uczyć i nabytą wiedzę przekuwać jak najszybciej w działanie. Jestem filolożką polską. Ukończyłam specjalizację “komunikacja społeczna i dziennikarstwo”, która dała mi świetne fundamenty pod kolejny krok, którym był marketing. Na ALK skończyłam studia na kierunku “Marketing internetowy”, zwieńczone obroną pracy “Kryzysy w social mediach”. 

Jednocześnie dzięki temu, że przez kilka lat byłam przedstawicielem jednej z największych korporacji z branży FMCG (zwanej popularnie “spożywką”) wiem doskonale, że marketing to nie jest jakiś oderwany od rzeczywistości abstrakcyjny twór, tylko element nierozerwalnie związany ze sprzedażą. Bo o sprzedaż tu chodzi. Nie potrzebujesz lajków i setek tysięcy followersów. Potrzebujesz klientów dla swojego biznesu. 

Kombinacja doświadczenia pracy w standardach korporacyjnych oraz prowadzenia mikrofirmy pozwala mi spojrzeć z lotu ptaka na potrzeby klientów i dobrać optymalne rozwiązania w zakresie posiadanych zasobów.

Na moim blogu znajdziesz sporo darmowej wiedzy z zakresu marketingu internetowego i efektywnego zarządzania małą firmą.

Jak mogę Ci pomóc?

Wspieram twórców internetowych w procesie przygotowania, sprzedaży i promocji produktów cyfrowych (kursów, e-booków, wyzwań, warsztatów online itd).
 
Tworzę dla marek strategie obecności w Internecie, by na zawsze pożegnały problem „ale o czym i jak mam pisać?”.
 

Dzielę się sprawdzonymi procesami, które usprawniają prowadzenie biznesu online i pomagają maksymalizować zyski przy jednoczesnym minimalizowaniu nakładów pracy.


Prowadzę szkolenia i warsztaty, zarówno w formie stacjonarnej w Łodzi jak i online. Program szkolenia każdorazowo dopasowany jest do potrzeb Twoich i Twojego zespołu. 

W oswojonym sklepie znajdziesz produkty cyfrowe, które pomagają właścicielom małych biznesów, głównie usługowych i eksperckich zarabiać na swojej wiedzy i pasji. 

Po szczegółowy opis oferty kliknij tu: OFERTA lub napisz do mnie maila