Informacje
I SZKOLENIE
- Strategiczne spojrzenie na działania marketingowe – jak upiec kilka pieczeni na jednym ogniu?
- Świadome projektowanie ścieżki klienta.
- Jak wykorzystać możliwości retargetingu?
- Jakie cele reklamowe wybierać?
- Oswajamy piksel i konwersje!
- Jak wykorzystać reklamy do budowania bazy mailowej i badania potrzeb odbiorców?
II SZKOLENIE
- Co to jest lejek sprzedażowy?
- Narzędzia potrzebne do stworzenia lejka.
- Co to jest one time offer, up-sell i cross-sell i jak wdrożyć te techniki sprzedażowe w swoim biznesie?
- Przykładowy lejek automatyczny – wzór, który możesz wdrożyć w swoich działaniach.
- Przykładowa strategia reklamowa wokół kampanii sprzedażowej – wzór, który możesz wdrożyć w swoich działaniach.
III SZKOLENIE
- Paca w Menedżerze Reklam. Wspólnie przeklikamy się przez panel i ustawimy omawiane na poprzednich szkoleniach kampanie (wraz z tworzeniem niestandardowych zdarzeń konwersji oraz grup odbiorców opartych o retargeting).
Program kursu
Warsztaty strategiczne “Oswajamy reklamy”
Lekcja 1: Zapis warsztatów z dn. 6.04
01:52:15Lekcja 2: Zapis warsztatów z dn. 8.04
01:30:28Lekcja 3: Zapis warsztatów z dn. 11.04
01:05:03