Warsztaty strategiczne „Oswajamy reklamy” edycja wiosna 2022

Kategorie: warsztaty
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij Kurs
Page Link
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

I SZKOLENIE

  • Strategiczne spojrzenie na działania marketingowe – jak upiec kilka pieczeni na jednym ogniu?
  • Świadome projektowanie ścieżki klienta.
  • Jak wykorzystać możliwości retargetingu?
  • Jakie cele reklamowe wybierać?
  • Oswajamy piksel i konwersje!
  • Jak wykorzystać reklamy do budowania bazy mailowej i badania potrzeb odbiorców?

II SZKOLENIE

  • Co to jest lejek sprzedażowy?
  • Narzędzia potrzebne do stworzenia lejka.
  • Co to jest one time offer, up-sell i cross-sell i jak wdrożyć te techniki sprzedażowe w swoim biznesie?
  • Przykładowy lejek automatyczny – wzór, który możesz wdrożyć w swoich działaniach.
  • Przykładowa strategia reklamowa wokół kampanii sprzedażowej – wzór, który możesz wdrożyć w swoich działaniach.

III SZKOLENIE

  • Paca w Menedżerze Reklam. Wspólnie przeklikamy się przez panel i ustawimy omawiane na poprzednich szkoleniach kampanie (wraz z tworzeniem niestandardowych zdarzeń konwersji oraz grup odbiorców opartych o retargeting).
Pokaż więcej

Program kursu

Warsztaty strategiczne „Oswajamy reklamy”

  • Lekcja 1: Zapis warsztatów z dn. 6.04
    01:52:15
  • Lekcja 2: Zapis warsztatów z dn. 8.04
    01:30:28
  • Lekcja 3: Zapis warsztatów z dn. 11.04
    01:05:03

Materiały dodatkowe
W tym module znajdziesz materiały dodatkowe.