Kursoksiążka
,,Reklama na Facebooku z małym budżetem, czyli jak oswoić FB Ads, by jadły Ci z ręki.”
Boisz się stracić pieniądze i dlatego nadal nie promujesz swojej oferty.
Ilość opcji w panelu reklam Facebooka Cię przytłacza. Nie wiesz gdzie kliknąć i na co zwrócić uwagę.
Nie wiesz jak pisać, ani jak tworzyć grafiki, które będą skutecznie promowały Twój biznes.
Nie chcesz tracić czasu na wielogodzinne kursy. Chcesz nauczyć się tylko tego co niezbędne, by zacząć skutecznie promować własny biznes.
Nigdy nie widziałaś/-eś Menedżera Reklam na oczy i wydaje Ci się, że to bardzo skomplikowana sprawa i trzeba być tzw. “osobą techniczną”, żeby sobie z tym poradzić.
Nie rozumiesz jak działa reklama na Facebooku i myślisz, że to tylko promocja postów z fanpage.
To nie jest kolejny wielogodzinny kurs, który zaleje Cię technicznymi niuansami, z których połowy i tak nie będziesz w stanie zastosować w swoim biznesie i ograniczonym budżecie reklamowym.
Szanuję Twój czas i pieniądze. Wiem jak mało go jest, gdy masz na głowie całą firmę.
Dzięki połączeniu formy tekstowej, krótkich lekcji wideo oraz ćwiczeń z kartami pracy zyskasz niezbędną wiedzę i umiejętności, by wykorzystać FB Ads do promocji swojego biznesu. Zrozumiesz jak działa reklama w tym systemie i na co musisz zwrócić uwagę, a dzięki dołączonym checklistom – nie zapomnisz o niczym tworząc swoje kampanie.
Dzięki nabytej z kursoksiążki wiedzy i umiejętnościom uprościsz sobie docieranie do potencjalnych klientów i budowanie zaangażowanej społeczności przez samodzielne tworzenie skutecznych kampanii reklamowych.
S. Handerson
STRATĄ CZASU:
STRATĄ PIENIĘDZY:
109 zł to tyle co zestaw sushi, który zjesz na mieście albo manicure hybrydowy. Za to korzyść dla Twojego biznesu będzie nieporównywalnie większa.
109 zł to tyle co zestaw sushi, który zjesz na mieście albo manicure hybrydowy. Za to korzyść dla Twojego biznesu będzie nieporównywalnie większa.
“Kup gotowy schemat kampanii, który działa w każdej branży”. Nieważne czy jesteś stylistką paznokci bez własnej strony www, bazującą na social mediach, dużym e-commercem ze sprzętem elektronicznym, czy deweloperem mieszkań. Jeden schemat załatwi wszystko. Pewnie. I co jeszcze? Może umyje Ci okna albo psa wyprowadzi? Bez jaj. Chyba czujesz, że to ściema. Każdy biznes jest inny, gdyby istniała jedna złota recepta na skuteczne reklamy to wszyscy pływali by w złotych monetach niczym Sknerus McKwacz.
Nie musisz nabierać się na cudowne gotowce, ani być specjalistą, który na reklamach na FB zjadł zęby, by zacząć się skutecznie promować w tym systemie. Wystarczy, że zrozumiesz jak to działa i posiądziesz podstawowe, techniczne umiejętności. Gdy dołożysz do tego znajomość swojej branży i klientów to sukces masz w kieszeni. Zyskasz nowych klientów, zbudujesz rozpoznawalność swojej marki i przyspieszysz budowę zaangażowanej społeczności wokół swoich działań.
Nazywam się Marta Zawadowska i oswajam online. Pokazuję przedsiębiorcom początkującym w działaniach online jak skutecznie promować swój biznes i nie zginąć w gąszczu marketigowej dżungli.
Z marketingiem internetowym jestem związana zawodowo od 2013 roku, a w 2011 roku założyłam swoją pierwszą firmę – sklep internetowy. Od dziesięciu lat Internet to moje miejsce pracy. Kilka lat przepracowałam w agencjach interaktywnych, w których byłam odpowiedzialna za projekty (z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych) największych światowych marek.
Wiem jak to jest prowadzić małą firmę. Obstawiać w niej kilkanaście stanowisk od sprzątaczki, przez zaopatrzeniowca, po marketera i CEO. Robić wszystko samodzielnie, bo nie ma funduszy, więc trzeba płacić własnym czasem.
Nazywam się Marta Zawadowska i oswajam online. Pokazuję przedsiębiorcom początkującym w działaniach online jak skutecznie promować swój biznes i nie zginąć w gąszczu marketigowej dżungli.
Z marketingiem internetowym jestem związana zawodowo od 2013 roku, a w 2011 roku założyłam swoją pierwszą firmę – sklep internetowy. Od dziesięciu lat Internet to moje miejsce pracy. Kilka lat przepracowałam w agencjach interaktywnych, w których byłam odpowiedzialna za projekty (z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych) największych światowych marek.
Wiem jak to jest prowadzić małą firmę. Obstawiać w niej kilkanaście stanowisk od sprzątaczki, przez zaopatrzeniowca, po marketera i CEO. Robić wszystko samodzielnie, bo nie ma funduszy, więc trzeba płacić własnym czasem.
W mojej pierwszej firmie robiłam sama WSZYSTKO. Jeździłam na giełdę i do hurtowni po zaopatrzenie, zamawiałam towar zza granicy i negocjowałam ceny z zagranicznymi i polskimi producentami. Prowadziłam piętnastoletnią ciężarówkę jeżdżąc z towarem w weekendy po Polsce na psie zawody sportowe. Sprzedawałam w sklepie stacjonarnym i obsługiwałam sklep internetowy (od wprowadzania produktów, przez robienie zdjęć i tworzenie opisów, po pakowanie i wysyłanie paczek). Myłam podłogę i podliczałam utarg. Prowadziłam Facebooka i bloga firmowego. Ustawiałam reklamy. Byłam jednoosobowym działem obsługi klienta (a tej obsługi było sporo, bo oferowaliśmy produkty personalizowane, tworzone na indywidualne zamówienie). Wiem jak bardzo różni się rzeczywistość korporacyjna od świata mikroprzedsiębiorcy. Byłam w obu tych miejscach.
Dzięki tym doświadczeniom wiem, że nie masz czasu na wielogodzinne kursy. Nie musisz też znać absolutnie każdego wskaźnika czy skomplikowanej funkcji Menedżera reklam, by skutecznie promować swój biznes przy pomocy reklamy na Facebooku.
Mówi ona o tym, że 20% Twoich nakładów i wysiłku odpowiada za 80% osiąganych efektów.
20% klientów przynosi 80% zysków.
20% Twoich działań generuje 80% zarobków.
20% społeczeństwa posiada 80% bogactwa.
80% Twoich wyników bierze się z 20% działań.
Istotą jest znalezienie tych 20%. Wraz z kursoksiążką dostajesz je na tacy. Nie musisz znać absolutnie wszystkich niuansów panelu reklam Facebooka ani spać z podręcznikiem marketingu Kotlera, żeby ustawiać skuteczne kampanie reklamowe dla swojej firmy. I to bez konieczności wydawania dziesiątek tysięcy złotych.
Przygotujesz strategię działań reklamowych i będziesz działać z głową zamiast błądzić po omacku.
Przyspieszysz proces zdobywania nowych klientów z celnie określonej grupy docelowej. Nawet niewielka inwestycja w reklamę umożliwi Ci rozpoczęcie sprzedaży, nawet jeśli startujesz od zera z pierwszym produktem.
Przyspieszysz proces zdobywania nowych klientów z celnie określonej grupy docelowej. Nawet niewielka inwestycja w reklamę umożliwi Ci rozpoczęcie sprzedaży, nawet jeśli startujesz od zera z pierwszym produktem.
Dowiesz się jak dotrzeć do odbiorcy, który już Cię zna (np. odwiedza Twoją stronę internetową lub lajkuje posty na Facebooku), ale jeszcze nie zostawił u Ciebie pieniędzy.