Kursoksiążka
Boisz się stracić pieniądze i dlatego nadal nie promujesz swojej oferty.
Ilość opcji w panelu reklam Facebooka Cię przytłacza. Nie wiesz gdzie kliknąć i na co zwrócić uwagę.
Nie wiesz jak pisać, ani jak tworzyć grafiki, które będą skutecznie promowały Twój biznes.
Nie chcesz tracić czasu na wielogodzinne kursy. Chcesz nauczyć się tylko tego co niezbędne, by zacząć skutecznie promować własny biznes.
Nigdy nie widziałaś/-eś Menedżera Reklam na oczy i wydaje Ci się, że to bardzo skomplikowana sprawa i trzeba być tzw. “osobą techniczną”, żeby sobie z tym poradzić.
Nie rozumiesz jak działa reklama na Facebooku i myślisz, że to tylko promocja postów z fanpage.
To nie jest kolejny wielogodzinny kurs, który zaleje Cię technicznymi niuansami, z których połowy i tak nie będziesz w stanie zastosować w swoim biznesie i ograniczonym budżecie reklamowym.
Szanuję Twój czas i pieniądze. Wiem jak mało go jest, gdy masz na głowie całą firmę.
Dzięki połączeniu formy tekstowej, krótkich lekcji wideo oraz ćwiczeń z kartami pracy zyskasz niezbędną wiedzę i umiejętności, by wykorzystać FB Ads do promocji swojego biznesu. Zrozumiesz jak działa reklama w tym systemie i na co musisz zwrócić uwagę, a dzięki dołączonym checklistom – nie zapomnisz o niczym tworząc swoje kampanie.
Dzięki nabytej z kursoksiążki wiedzy i umiejętnościom uprościsz sobie docieranie do potencjalnych klientów i budowanie zaangażowanej społeczności przez samodzielne tworzenie skutecznych kampanii reklamowych.
S. Handerson
STRATĄ CZASU:
STRATĄ PIENIĘDZY:
109 zł to tyle co zestaw sushi, który zjesz na mieście albo manicure hybrydowy. Za to korzyść dla Twojego biznesu będzie nieporównywalnie większa.
109 zł to tyle co zestaw sushi, który zjesz na mieście albo manicure hybrydowy. Za to korzyść dla Twojego biznesu będzie nieporównywalnie większa.
“Kup gotowy schemat kampanii, który działa w każdej branży”. Nieważne czy jesteś stylistką paznokci bez własnej strony www, bazującą na social mediach, dużym e-commercem ze sprzętem elektronicznym, czy deweloperem mieszkań. Jeden schemat załatwi wszystko. Pewnie. I co jeszcze? Może umyje Ci okna albo psa wyprowadzi? Bez jaj. Chyba czujesz, że to ściema. Każdy biznes jest inny, gdyby istniała jedna złota recepta na skuteczne reklamy to wszyscy pływali by w złotych monetach niczym Sknerus McKwacz.
Nie musisz nabierać się na cudowne gotowce, ani być specjalistą, który na reklamach na FB zjadł zęby, by zacząć się skutecznie promować w tym systemie. Wystarczy, że zrozumiesz jak to działa i posiądziesz podstawowe, techniczne umiejętności. Gdy dołożysz do tego znajomość swojej branży i klientów to sukces masz w kieszeni. Zyskasz nowych klientów, zbudujesz rozpoznawalność swojej marki i przyspieszysz budowę zaangażowanej społeczności wokół swoich działań.
,,Kursoksiążka „Reklama na Facebooku z małym budżetem” to nie jest suchy materiał to przeczytania i zapomnienia! Dzięki temu, że znajdują się w niej materiały ćwiczeniowej do wypełniania, oraz pliki video, cały materiał jest dużo bardziej przystępny, łatwiejszy do przyswojenia i wdrożenia w życie. Zaczynając przerabianie całego materiału totalnie nie wiedziałam czego się spodziewać, a teraz mogę powiedzieć, że kursoksiążka zdecydowanie przewyższyła moje oczekiwania😱. Poza samym aspektem ustawienia reklamy na Facebooku, czyli strony czysto technicznej, kursoksiążka zahacza o wiele innych, bliskoznacznych aspektów, jak np. znaczenie treści samej reklamy, grafika, strategia matki, znajomość pojęcia „idealnego klienta” itp. To aspekty bardzo istotne, a patrząc na reklamy które mi samej się wyświetlają, wydaje mi się, że często jednak pomijane. Kursoksiążka to nie tylko instrukcja z serii „jak ustawić reklamę”, ale materiały, które krok po kroku wyjaśniają jak przeprowadzić CAŁĄ kampanie reklamową😱🔝. Nie ma tam zanudzania o każdy możliwej funkcji menadżera reklam, tylko najważniejsze konkrety! Osobom początkującym to bardzo ułatwia sprawę - pozwala się skupić na tym, co naprawdę istotne. Ja osobiście do tej pory trochę obawiałam się reklamy na facebooku/instagramie, bo najzwyczajniej w świecie bałam się wtopienia pieniędzy. Teraz czuję się dużo pewniej w całym temacie i myślę, że w najbliższym czasie uruchomię swoją pierwszą facebookową kampanie reklamową!😁''
Julia, @zdrowo_aktywna
,,Kursoksiążka Marty Zawadowskiej to 150 stron treści bez lania wody. Kurs przeprowadzi cię krok po kroku przez cały proces wymyślania i ustawiania reklamy na FB, cały czas zmuszając cię do odpowiadania na kluczowe pytania ("dlaczego?" jest moim ulubionym), a potem krok po kroku przeprowadzając przez panel obsługi reklam. Dodanie wideo jest strzałem w dziesiątkę i ma się wrażenie, że uczestniczysz w dokładnie przemyślanym i wycyzelowanym kursie, który zmusza cię do pracy na wielu poziomach. Poza tym forma jest przejrzysta, skład daje możliwość do notatek na marginesach, jeśli tak ja lubicie pracować na papierze (skład jest dobry do druku). Szczerze polecam wszystkim początkującym w "zabawie" reklamami na FB 🙂''
Ola, @szpiegowsska
,,Marta Zawadowska odczarowuje facebookowego menadżera reklam. Do tej pory sądziłam, że osoba, która wymyśliła panel do ustawiania reklam powinna smażyć się w piekle przez wieczność… Teraz, nadal tak uważam, ale dzięki Marcie wiem jak to obsłużyć. Kursoksiążka jest encyklopedią tworzenia reklam i wystarczy krok po kroku wykonać instrukcje aby zaplanować i uruchomić skuteczną kampanię. Marta jasno tłumaczy nawet najbardziej zawiłe zagadnienia a wiedza, którą zdobyłam z jej książki pozwoliła mi na zaplanowanie strategii kampanii reklamowej. Dzięki kursoksiążce nie muszę zatrudniać speca od reklam za mnóstwo pieniędzy, ani nie przepalam budżetu reklamowego na nietrafione działania. Polecam!''
Natalia, @natalia_kadzielawa
,,Ta kursoksiążka to prawdziwa petarda. Napisana przystępnym językiem, omawia wszystkie istotne tematy, a wsparcie w postaci filmików jest nieocenione. Marta przedstawiła coś, co uważałam za skomplikowane w naprawdę prosty i klarowny sposób. Polecam bardzo!''
Karolina, @lashlinepl
,,Kursoksiążka pozytywnie mnie zaskoczyła. Przeraziłam się widząc liczbę stron - jak ja mam to przeczytać w krótkim czasie?! Ale książkę czyta się płynnie, nie wiem kiedy przewijałam kolejne strony. Marta zdecydowanie otwiera głowę. Miałam poczucie, że przede mną jest dobrze zorientowany przewodnik i kolejna wycieczka po meandrach facebookowej reklamy nie będzie już straszna. Krok po kroku przechodzimy po wszystkich funkcjach, napotykamy przykłady z życia wzięte. Wszystko podane jest w lekkostrawnej formie, bez naukowego bełkotu - a to, co musi być nazwane po imieniu jest dogłębnie i jasno wyjaśnione. Kilka kwestii było jak solidny kubeł zimnej wody na głowę - matko, ile rzeczy dotychczas robiłam po omacku - i oczywiście lwią część z nich, źle! Filmy dołączone do książki są bardzo pomocne, wszystko na temat, bez zbędnej straty czasu. Polecam wszystkim zielonym w temacie reklamy. Tym, którzy nie mają czasu, również- skoro matka czwórki dzieci z biznesem na głowie, dała radę ją przerobić to każdy da! Pewnie nie dowiesz się jak jednym kliknięciem zrobić dobrą reklamę i "dlaczego koń chuligan rozbił wino";), bo to od Twojego wkładu zależy efekt kampanii, ale na pewno będziesz wiedzieć jak połączyć klocki i jak wycisnąć jak najwięcej z danych, które można wyłuskać z facebooka , tak by kampania była efektywna.''
Żaklina, @niebylejakie
,,Po przeczytaniu ebooka ,,Reklama na Facebooku z małym budżetem, czyli jak oswoić FB Ads by jadły Ci z ręki" ustawiłam reklamę bez problemu! Kwestie techniczne są w niej omówione w bardzo przystępny sposób, a screeny i video są bardzo pomocne. Co więcej, w kursoksiążce Marta pokazuje nie tylko jak poruszać się po panelu reklamowym, ale też wskazuje kwestie, o które należy zadbać, i które warto przemyśleć nie tylko przed uruchomieniem reklamy, ale już na samym początku prowadzenia biznesu online. Na reklamę prędzej czy później przychodzi czas, a dzięki wskazówkom i radom Marty nie działa się po omacku! :)''
Ewa, zdalnewsparcie.pl
Nazywam się Marta Zawadowska i oswajam online. Pokazuję przedsiębiorcom początkującym w działaniach online jak skutecznie promować swój biznes i nie zginąć w gąszczu marketigowej dżungli.
Z marketingiem internetowym jestem związana zawodowo od 2013 roku, a w 2011 roku założyłam swoją pierwszą firmę – sklep internetowy. Od dziesięciu lat Internet to moje miejsce pracy. Kilka lat przepracowałam w agencjach interaktywnych, w których byłam odpowiedzialna za projekty (z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych) największych światowych marek.
Wiem jak to jest prowadzić małą firmę. Obstawiać w niej kilkanaście stanowisk od sprzątaczki, przez zaopatrzeniowca, po marketera i CEO. Robić wszystko samodzielnie, bo nie ma funduszy, więc trzeba płacić własnym czasem.
Nazywam się Marta Zawadowska i oswajam online. Pokazuję przedsiębiorcom początkującym w działaniach online jak skutecznie promować swój biznes i nie zginąć w gąszczu marketigowej dżungli.
Z marketingiem internetowym jestem związana zawodowo od 2013 roku, a w 2011 roku założyłam swoją pierwszą firmę – sklep internetowy. Od dziesięciu lat Internet to moje miejsce pracy. Kilka lat przepracowałam w agencjach interaktywnych, w których byłam odpowiedzialna za projekty (z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych) największych światowych marek.
Wiem jak to jest prowadzić małą firmę. Obstawiać w niej kilkanaście stanowisk od sprzątaczki, przez zaopatrzeniowca, po marketera i CEO. Robić wszystko samodzielnie, bo nie ma funduszy, więc trzeba płacić własnym czasem.
W mojej pierwszej firmie robiłam sama WSZYSTKO. Jeździłam na giełdę i do hurtowni po zaopatrzenie, zamawiałam towar zza granicy i negocjowałam ceny z zagranicznymi i polskimi producentami. Prowadziłam piętnastoletnią ciężarówkę jeżdżąc z towarem w weekendy po Polsce na psie zawody sportowe. Sprzedawałam w sklepie stacjonarnym i obsługiwałam sklep internetowy (od wprowadzania produktów, przez robienie zdjęć i tworzenie opisów, po pakowanie i wysyłanie paczek). Myłam podłogę i podliczałam utarg. Prowadziłam Facebooka i bloga firmowego. Ustawiałam reklamy. Byłam jednoosobowym działem obsługi klienta (a tej obsługi było sporo, bo oferowaliśmy produkty personalizowane, tworzone na indywidualne zamówienie). Wiem jak bardzo różni się rzeczywistość korporacyjna od świata mikroprzedsiębiorcy. Byłam w obu tych miejscach.
Dzięki tym doświadczeniom wiem, że nie masz czasu na wielogodzinne kursy. Nie musisz też znać absolutnie każdego wskaźnika czy skomplikowanej funkcji Menedżera reklam, by skutecznie promować swój biznes przy pomocy reklamy na Facebooku.
Mówi ona o tym, że 20% Twoich nakładów i wysiłku odpowiada za 80% osiąganych efektów.
20% klientów przynosi 80% zysków.
20% Twoich działań generuje 80% zarobków.
20% społeczeństwa posiada 80% bogactwa.
80% Twoich wyników bierze się z 20% działań.
Istotą jest znalezienie tych 20%. Wraz z kursoksiążką dostajesz je na tacy. Nie musisz znać absolutnie wszystkich niuansów panelu reklam Facebooka ani spać z podręcznikiem marketingu Kotlera, żeby ustawiać skuteczne kampanie reklamowe dla swojej firmy. I to bez konieczności wydawania dziesiątek tysięcy złotych.
Przygotujesz strategię działań reklamowych i będziesz działać z głową zamiast błądzić po omacku.
Przyspieszysz proces zdobywania nowych klientów z celnie określonej grupy docelowej. Nawet niewielka inwestycja w reklamę umożliwi Ci rozpoczęcie sprzedaży, nawet jeśli startujesz od zera z pierwszym produktem.
Przyspieszysz proces zdobywania nowych klientów z celnie określonej grupy docelowej. Nawet niewielka inwestycja w reklamę umożliwi Ci rozpoczęcie sprzedaży, nawet jeśli startujesz od zera z pierwszym produktem.
Dowiesz się jak dotrzeć do odbiorcy, który już Cię zna (np. odwiedza Twoją stronę internetową lub lajkuje posty na Facebooku), ale jeszcze nie zostawił u Ciebie pieniędzy.