System tworzenia treści trafił już do Twojej skrzynki. W mailu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje. Ale w podziękowaniu za zakup mam dla Ciebie coś jeszcze!
Dlaczego niektóre marki są rozpoznawalne wśród odbiorców, a inne mimo usilnych starań nie?
W dużej mierze odpowiada za to strategia komunikacji, która sprawia, że marka jest w oczach odbiorców autentyczna i jedyna w swoim rodzaju. Klienci nie tylko potrafią odróżnić ją od konkurencji, ale też wskazać wartości, jakimi się kieruje.
Klient kupuje nie tylko to, co robisz (usługę lub produkt), ale to, jak o tym mówisz!
Klient kupuje nie tylko to, co robisz (usługę lub produkt), ale to, jak o tym mówisz!
Strategia komunikacji to taki swoisty kompas, który wyznacza kierunek podczas tworzenia wszelkich treści w imieniu marki – od postów na Instagramie czy Facebooku, przez wideo, po teksty na stronie firmowej.
Workbook „Stwórz strategię komunikacji dla swojej marki” to świetne uzupełnienie systemu tworzenia treści, który wylądował w Twojej skrzynce.
To narzędzie (bo to narzędzie do realnej pracy, a nie sucha teoria zebrana w e-booku) pomoże Ci jasno określić jak, kiedy i do kogo mówić, by osiągać wyznaczone cele biznesowe.
I nie musisz być mistrzem copywritingu ani strategiem biznesowym z wieloletnim stażem! Wystarczy, że poświęcisz 1-2h na rzetelne wypełnienie kolejnych kroków, a wszystkie klocki wskoczą na swoje miejsce!
Zawarte w workbooku ćwiczenia i karty pracy sprawnie przeprowadzą Cię przez proces tworzenia strategii komunikacji małej marki, dzięki czemu Twój przekaz będzie spójny i autentyczny, a odpowiednio dobrana komunikacji pozwoli Ci zmieniać odbiorców w klientów.
Gdy zamkniesz tę stronę lub upłynie 15 minut od jej otwarcia OFERTA PRZEPADNIE, a cena z 27 zł wróci do regularnej – 77 zł.
TO JEDNORAZOWA SZANSA!
Ta cena nigdy się już nie powtórzy i oferuję ją tylko osobom, które zaufały mi inwestując w system tworzenia treści.