Ułożenie harmonogramu działań dzień po dniu
pożegnasz poczucie przytłoczenia ilością zadań i chaos, bo stworzysz realny plan działania i skupisz się na tym co ważne;
Stworzenie strony sprzedażowej
tak opiszesz swój produkt, że klient poczuje, że siedzisz w jego głowie i rozumiesz z czym się zmaga, więc z ochotą zdecyduje Ci się zaufać i dokonać zakupu;
Przygotowanie maili sprzedażowych
zrozumiesz nie tylko jak często pisać i w jaki sposób segmentować odbiorców, ale przede wszystkim o czym mówić na danym etapie kampanii;
Wykorzystanie
reklamy
nauczysz się wyciskać maksimum korzyści nawet z niewielkiego budżetu reklamowego, tak żeby docierać szerzej i sprzedawać więcej, zamiast przepalać kasę;
Przeprowadzenie zyskownej sprzedaży kursu czy e-booka to nie jest kwestia farta ani układu gwiazd. To efekt konkretnego procesu oraz odpowiednio zaplanowanych i przeprowadzonych działań. Gdy raz go poznasz i zrozumiesz, bez problemu będziesz go powtarzać przy kolejnych kampaniach, dla różnych produktów.
Nawet jeśli nie masz wsparcia kilkuosobowego zespołu, wielkiego budżetu i wydaje Ci się, że nie umiesz sprzedawać.
Sprzedaż Twoich produktów stanie się przyjemnością (tak, tak to nie literówka – sprzedaż może dawać frajdę), a Ty będziesz czerpać dziką satysfakcję z możliwości pracy z kolejnymi klientami i rosnącego stanu konta bankowego!
tworzysz treści o tym, co Cię autentycznie jara, a one bez wielkiego wysiłku z Twojej strony padają na podatny grunt i przyciągają odpowiednie osoby;
ludzie sami pytają w jaki sposób mogą dołączyć do Twojego programu albo gdzie jest link do zakupu kursu. Nie pytają za to dlaczego tak drogo;
potrafisz z lekkością opowiadać o swoim procesie i sprzedawać go z radością, bo wiesz, że realnie pomagasz w ten sposób klientom;
nie tracisz energii na wygłupy w rolkach i testowanie nowych trendów, których nie czujesz, bo masz przemyślaną i skuteczną komunikację, którą tworzysz ją w zgodzie ze sobą;
masz poczucie, że zajmujesz się właściwymi rzeczami, nie biegasz w chaosie jak kurczak z odcięta głową, bo wiesz, że wszystko toczy się zgodnie z planem ;
nie pracujesz po godzinach, weekendy spędzasz z rodziną albo realizując swoje pasje, bo Twój biznes zapewnia Ci na to środki.
I wcale nie musisz w tym celu:
Zamiast błądzić po omacku i wymyślać koło na nowo, skorzystaj z mojego doświadczenia i przygotuj kampanię sprzedażowej swojego produktu, według procesu sprawdzonego w boju wielokrotnie, zarówno u klientów jak i w moich projektach.
Każdy ma swój obszar geniuszu, ale to nie oznacza, że nie możemy opanować czegoś, co wykracza poza jego ramy.
I mam dla Ciebie dobrą wiadomość:
O ile oczywiście naprawdę chcesz zarabiać dobrą kasę na sprzedaży swoich produktów wiedzowych i masz w sobie gotowość do działania, a nie tylko myślisz, że „fajnie by było”.
Bo jeśli zamiast zaprojektować skuteczną strategię sprzedażową czekasz aż „sprzeda się samo” i nie inwestujesz w reklamę, nie budujesz bazy mailowej, nie wychodzisz do potencjalnych klientów z ofertą to… jeszcze trochę poczekasz!
I najpewniej się nie doczekasz. Narobisz się przy tworzeniu produktu, a zamiast gratyfikacji finansowej i satysfakcji dostaniesz frustrację i rozczarowanie.
Ale Marta, tego jest tyle, że nie wiem, w co ręce włożyć!
Nie bój żaby! W Projekcie Kampania przeprowadzę Cię przez to krok po kroku!
Kurs wideo - 5 modułów podzielonych na krótkie lekcje
Edytowalny wzór harmonogramu kampanii
Szablony maili
Makiety różnych typów kampanii
Schematy reklam i lejków sprzedażowych
Kompendium skutecznej strony sprzedażowej
BONUS: Badanie potrzeb odbiorców
(szkolenie wideo)
BONUS: Skuteczna oferta jednorazowa
(szkolenie wideo)
Lekcja 1 – Wszystko co musisz wiedzieć zanim zaczniesz.
Lekcja 2 – Etapy kampanii sprzedażowej.
Lekcja 3 – Różne rodzaje kampanii sprzedażowych.
Pliki – przykładowy timeline dla każdego typu kampanii
Lekcja 1 – Harmonogram kampanii sprzedażowej.
Lekcja 2 – Sposoby otwarcia sprzedaży (webinar to nie jedyna opcja!) .
Pliki – edytowalny szablon harmonogramu
Lekcja 1 – Wyzwalacze sprzedaży.
Lekcja 2 – Oferta, której nikt się nie oprze.
Pliki – kompendium strony sprzedażowej.
Lekcja 1 – E-mail marketing w kampanii sprzedażowej.
Lekcja 2 – Sekwencja sprzedażowa w praktyce.
Pliki – szablony maili w kampanii
Lekcja 1 – Strategia reklamowa w kampanii sprzedażowej.
Lekcja 2 – Instrukcja reklam do prekampanii.
Lekcja 3 – Instrukcja reklam sprzedażowych.
Pliki – schemat reklam i lejków sprzedażowych.
Inwestycja zwróci Ci się po sprzedaży dwóch kursów lub kilku e-booków, czyli na początku Twojej kampanii! A przecież celujesz znacznie wyżej, prawda? Proces, który dostajesz, możesz stosować wielokrotnie!
Materiał powstał z myślą o właścicielach biznesów online, którzy chcą zarabiać więcej na swojej wiedzy sprzdając szkolenia, konsultacje, sesje coachingowe, kursy online czy e-booki.
Najbardziej skorzystasz z niego jeśli:
masz już w ofercie produkty cyfrowe lub usługi online (albo właśnie je tworzysz);
chcesz przestać zarabiać wyłącznie na wymianie Twojego czasu na pieniądze klienta;
opierasz swoją działalność na dzieleniu się wiedzą i tworzeniu wartościowych treści;
chcesz pomagać większej liczbie osób;
nie umiesz skutecznie sprzedawać swoich ofert, pomimo tego, że są świetne;
potrzebujesz pomocy w poukładaniu działań sprzedażowo - marketingowych, żeby robić to co działa, a nie zapracowywać się na śmierć
Wiem jak to jest, gdy masz na głowie całą firmę!
Szanuję Twój czas i pieniądze.
Dlatego Projekt Kampania to sprawdzony proces zamknięty w skondensowanej formie. Zaprojektowałam go tak, żeby nowo nabytą wiedzę jak najszybciej przekuć w działanie. Lekcje są krótkie i zwięzłe, a do każdego moduły dołączone są szablony, skrypty i ściągi, które ułatwią Ci realizację kolejnych zadań!
Dostajesz skuteczne narzędzia i konkretną wiedzę, którą możesz przełożyć ją na swoje działania właściwie od ręki.
Nazywam się Marta Zawadowska i oswajam online!
Pomagam twórcom cyfrowym, specjalistom i ekspertom przedrzeć się przez marketingową dżunglę i uczę jak zarabiać na swojej wiedzy w onlajnie. Specjalizuję się w projektach związanych z tworzeniem i sprzedażą produktów elektronicznych.
Z marketingiem internetowym jestem związana zawodowo od 2013r. a w 2011 r. założyłam swoją pierwszą firmę – sklep internetowy. Od ponad dekady Internet to moje miejsce pracy. Kilka lat przepracowałam w agencjach interaktywnych, w których byłam odpowiedzialna za projekty (z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych) największych światowych marek (min. Reebok, Citi Handlowy, Telepizza, Nutella).
Od kilku lat pod marką Oswajam Online, tworzę produkty cyfrowe, które pomagają właścicielom małych biznesów, głównie usługowych i eksperckich zarabiać na swojej wiedzy i pasji. Jestem certyfikowaną moderatorką grup mastermind oraz trenerką biznesu – prowadzę szkolenia i warsztaty, wiem jak uczyć dorosłych i motywować ich do pracy.
Dostęp do materiałów otrzymasz kilka chwil po zakupie.
Dostęp do platformy kursowej, na której znajduje się szkolenie wideo otrzymujesz na dwa lata. Pliki PDF oraz arkusze otrzymujesz bezterminowo – po prostu pobierasz je na swój dysk i korzystasz tak długo jak potrzebujesz.
Tak, oczywiście. Zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę podczas składania zamówienia i zostanie ona wysłana na Twój adres e-mail automatycznie po dokonaniu płatności. Wystawiam faktury bez VAT.
Tak, ale musisz dać mi znać o tym po dokonaniu zakupu. Niestety system nie wystawia automatycznych faktur na zagraniczne NIP-y. Ale bez problemu zrobię to dla Ciebie ręcznie 🙂