Ułożenie harmonogramu działań dzień po dniu
pożegnasz poczucie przytłoczenia ilością zadań i chaos, bo stworzysz realny plan działania i skupisz się na tym co ważne;
Stworzenie strony sprzedażowej
tak opiszesz swój produkt, że klient poczuje, że siedzisz w jego głowie i rozumiesz z czym się zmaga, więc z ochotą zdecyduje Ci się zaufać i dokonać zakupu;
Przygotowanie maili sprzedażowych
zrozumiesz nie tylko jak często pisać i w jaki sposób segmentować odbiorców, ale przede wszystkim o czym mówić na danym etapie kampanii;
Wykorzystanie
reklamy
nauczysz się wyciskać maksimum korzyści nawet z niewielkiego budżetu reklamowego, tak żeby docierać szerzej i sprzedawać więcej, zamiast przepalać kasę;
Przeprowadzenie zyskownej sprzedaży kursu czy e-booka to nie jest kwestia farta ani układu gwiazd. To efekt konkretnego procesu oraz odpowiednio zaplanowanych i przeprowadzonych działań. Gdy raz go poznasz i zrozumiesz, bez problemu będziesz go powtarzać przy kolejnych kampaniach, dla różnych produktów.
Nawet jeśli nie masz wsparcia kilkuosobowego zespołu, wielkiego budżetu i wydaje Ci się, że nie umiesz sprzedawać.
Sprzedaż Twoich produktów stanie się przyjemnością (tak, tak to nie literówka – sprzedaż może dawać frajdę), a Ty będziesz czerpać dziką satysfakcję z możliwości pracy z kolejnymi klientami i rosnącego stanu konta bankowego!
tworzysz treści o tym, co Cię autentycznie jara, a one bez wielkiego wysiłku z Twojej strony padają na podatny grunt i przyciągają odpowiednie osoby;
ludzie sami pytają w jaki sposób mogą dołączyć do Twojego programu albo gdzie jest link do zakupu kursu. Nie pytają za to dlaczego tak drogo;
potrafisz z lekkością opowiadać o swoim procesie i sprzedawać go z radością, bo wiesz, że realnie pomagasz w ten sposób klientom;
nie tracisz energii na wygłupy w rolkach i testowanie nowych trendów, których nie czujesz, bo masz przemyślaną i skuteczną komunikację, którą tworzysz ją w zgodzie ze sobą;
masz poczucie, że zajmujesz się właściwymi rzeczami, nie biegasz w chaosie jak kurczak z odcięta głową, bo wiesz, że wszystko toczy się zgodnie z planem ;
nie pracujesz po godzinach, weekendy spędzasz z rodziną albo realizując swoje pasje, bo Twój biznes zapewnia Ci na to środki.
I wcale nie musisz w tym celu:
Zamiast błądzić po omacku i wymyślać koło na nowo, skorzystaj z mojego doświadczenia i przygotuj kampanię sprzedażowej swojego produktu, według procesu sprawdzonego w boju wielokrotnie, zarówno u klientów jak i w moich projektach.
Każdy ma swój obszar geniuszu, ale to nie oznacza, że nie możemy opanować czegoś, co wykracza poza jego ramy.
I mam dla Ciebie dobrą wiadomość:
O ile oczywiście naprawdę chcesz zarabiać dobrą kasę na sprzedaży swoich produktów wiedzowych i masz w sobie gotowość do działania, a nie tylko myślisz, że „fajnie by było”.
Bo jeśli zamiast zaprojektować skuteczną strategię sprzedażową czekasz aż „sprzeda się samo” i nie inwestujesz w reklamę, nie budujesz bazy mailowej, nie wychodzisz do potencjalnych klientów z ofertą to… jeszcze trochę poczekasz!
I najpewniej się nie doczekasz. Narobisz się przy tworzeniu produktu, a zamiast gratyfikacji finansowej i satysfakcji dostaniesz frustrację i rozczarowanie.
Ale Marta, tego jest tyle, że nie wiem, w co ręce włożyć!
Nie bój żaby! W Projekcie Kampania przeprowadzę Cię przez to krok po kroku!
Możesz zdecydować się na kurs do samodzielnej pracy i podążać procesem we własnym tempie, albo dołączyć do Programu mentoringowego i przygotować kampanię w ciągu 8 tygodni z moim wsparciem.
Kurs Projekt Kampania to dokładna i szczegółowo opisana mapa, a dołączenie do Programu mentoringowego to jak wynajęcie szerpy, który pomoże Ci nieść bagaż i doprowadzi najszybszą drogą na szczyt!
W piątek 18.10 o 10:30 spotkamy się na pierwszej grupowej sesji.
Opowiem na niej o tym jak będziemy pracować w programie, jak używać dołączonych narzędzi i jak wyciągnąć maksimum korzyści z udziału. A później oddam głos Tobie i pozostałym uczestnikom, żebyśmy mogli się lepiej poznać. Przedstawisz swoją markę, produkt i pomysł na kampanię.
W poniedziałek 21.10 o 13:00 spotkamy się na warsztatach poświęconych planowaniu metodą 12 tygodniowego roku.
W trakcie tego tygodnia szlifujesz harmonogram swojej kampanii bazując na materiałach z kursu.
W piątek 25.10 o 10:30 odbędzie się sesja mentoringowa, w trakcie której będziemy pracować nad Twoimi bieżącymi wyzwaniami.
W poniedziałek 28.10 o 13:00 spotkamy się na warsztatach mindsetowych, w trakcie których będziemy rozpuszczać negatywne przekonania o sprzedaży i inne blokady mentalne utrudniające Ci działanie.
Równolegle pracujesz nad kolejnymi elementami swojej kampanii.
W czwartek 31.10 o 10:30 odbędzie się sesja mentoringowa, w trakcie której będziemy pracować nad Twoimi bieżącymi wyzwaniami.
W tym czasie pracujesz nad kolejnymi elementami swojej kampanii i przesyłasz je do oceny gdy będą gotowe. Szczególny nacisk kładziemy na ofertę.
Na platformie sukcesywnie pojawiają się nagrania z feedbackiem do treści uczestników.
W piątek 8.11 o 10:30 odbędzie się sesja mentoringowa, w trakcie której będziemy pracować nad Twoimi bieżącymi wyzwaniami.
W formule “gorących krzeseł” będziemy pracować nad doszlifowaniem Twojej oferty i strony sprzedażowej. Otrzymasz wskazówki nie tylko ode mnie, ale także od pozostałych uczestników programu.
Z wyprzedzeniem wybierzesz termin w którym zajmiesz “gorące krzesło” (w pozostałych sesjach weźmiesz udział jako uczestnik):
wt 12.11 o 12:00,
pt 15.11 o 10:30,
wt 19.11 o 12:00,
pt 22.11 o 10:30.
W tym czasie pracujesz nad komunikacją swojej kampanii i przesyłasz poszczególne do oceny. Na platformie sukcesywnie pojawiają się nagrania z feedbackiem do treści uczestników.
W piątki 29.11 oraz 6.12 o 10:30 odbędą się sesje mentoringowe, w trakcie których będziemy pracować nad Twoimi bieżącymi wyzwaniami.
W ostatnim tygodniu spotkamy się na indywidualnej konsultacji, w trakcie której doszlifujemy ostatnie elementy Twojej kampanii i podsumujemy efekty Twojej pracy w programie.
Konsultacje będą odbywać się w dniach 9-13.12 w godzinach 11-15. Dostaniesz dostęp do kalendarza, w którym zarezerwujesz dogodny termin.
sesje mentoringowe nie mają narzuconego z góry tematu i na każdą z nich możesz przyjść z bieżącym wyzwaniem związanym z organizacją Twojej kampanii - dzięki temu jeśli np. pracujesz nad webinarem, bo pozostałe elementy masz już gotowe, nie musisz czekać kilku tygodni na sesję tematyczną;
masz aż 6 tygodni na przygotowanie i przesłanie treści, do których chcesz uzyskać feedback - to ułatwi Ci rozplanowanie zadań i przygotowanie wszystkiego w odpowiednim terminie;
nagrania z feedbackiem do treści uczestników umieszczone będą na platformie kursowej - dzięki temu możesz zainspirować się tym co robią inni;
wszystkie spotkania są nagrywane i możesz do nich wracać w dowolnym momencie - możesz skorzystać nawet jeśli nie uda Ci się być na żywo;
na koniec spotkamy się na indywidualnej konsultacji, żeby dopiąć wszystkie szczegóły Twojej kampanii;
pracujemy w kameralnej grupie (maksymalnie 12 osób) - dzięki temu masz pewność, że nie zginiesz w tłumie i na każde pytanie dostaniesz odpowiedź;
dostajesz wsparcie techniczne (m.in. z zakresu WordPressa, MailerLite, MetaAds) - zadajesz pytanie na Discordzie i otrzymujesz odpowiedź w postaci nagrania ekranu lub opisu poszczególnych kroków;
przez 12 tygodni masz dostęp do zamkniętej społeczności na Discordzie, w której możesz zadawać pytania również między spotkaniami i miesiąc po zakończeniu programu
jeszcze przed startem Programu dostajesz dostęp do materiałów z kursu Projekt Kampania, z którymi będziemy pracować w trakcie Programu.
Lekcja 1 – Wszystko, co musisz wiedzieć zanim zaczniesz
Lekcja 2 – Jak przygotować się do kampanii: strategia i mindset
Lekcja 3 – Różne typy kampanii sprzedażowych
Lekcja 4 – Analiza wyników kampanii
Lekcja 5 – Typy klientów
Lekcja 1 – Harmonogram kampanii sprzedażowej.
Lekcja 2 – Sposoby otwarcia sprzedaży (webinar to nie jedyna opcja!)
Pliki – edytowalny szablon harmonogramu
Lekcja 1 – Wyzwalacze sprzedaży
Lekcja 2 – Oferta, której nikt się nie oprze
Pliki – PDF kompendium strony sprzedażowej
Lekcja 1 – O czym mówić na kolejnych etapach kampanii
Lekcja 2 – E-mail marketing w kampanii sprzedażowej
Lekcja 3 – Sekwencja sprzedażowa w praktyce
Lekcja 4 – Tytuły maili w kampanii sprzedażowej
Pliki: PDF szablony maili, PDF analiza komunikacji w kampanii, PDF skrypty sprzedażowe
Lekcja 1 – Strategia reklamowa w kampanii sprzedażowej.
Instrukcja 1 – Niestandardowe grupy odbiorców
Instrukcja 2 – Struktura kampanii
Instrukcja 3 – Reklamy w prekampanii.
Instrukcja 4 – Reklamy sprzedażowe.
Pliki – schemat reklam i lejków sprzedażowych.
BONUS: Badanie potrzeb odbiorców (szkolenie wideo)
BONUS: Skuteczna oferta jednorazowa (szkolenie wideo)
Nazywam się Marta Zawadowska i oswajam online!
Pomagam twórcom cyfrowym, specjalistom i ekspertom przedrzeć się przez marketingową dżunglę i uczę jak zarabiać na swojej wiedzy w onlajnie. Specjalizuję się w projektach związanych z tworzeniem i sprzedażą produktów elektronicznych.
Z marketingiem internetowym jestem związana zawodowo od 2013r. a w 2011 r. założyłam swoją pierwszą firmę – sklep internetowy. Od ponad dekady Internet to moje miejsce pracy. Kilka lat przepracowałam w agencjach interaktywnych, w których byłam odpowiedzialna za projekty (z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych) największych światowych marek (min. Reebok, Citi Handlowy, Telepizza, Nutella).
Od kilku lat pod marką Oswajam Online, tworzę produkty cyfrowe, które pomagają właścicielom małych biznesów, głównie usługowych i eksperckich zarabiać na swojej wiedzy i pasji. Jestem certyfikowaną moderatorką grup mastermind oraz trenerką biznesu – prowadzę szkolenia i warsztaty, wiem jak uczyć dorosłych i motywować ich do pracy.
Dostęp do 8 tygodni. Pierwsze spotkanie odbędzie się 18.10, a zakończymy tygodniem konsultacji indywidualnych (9-13.12).
Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz dostęp do platformy kursowej i materiałów z kursu Projekt Kampania. Nagrania spotkań i warsztatów mentoringowych organizowanych w ramach Programu będą pojawiać się na platformie następnego dnia po wydarzeniu.
Przez 2 lata (do października 2026) masz dostęp do platformy kursowej i wszystkich materiałów.
Jeśli dołączysz do Programu, to dodatkowo przez 2 lata masz dostęp do nagrań sesji, a do końca stycznia 2025 możesz korzystać z zamkniętej społeczności na Discordzie.
W czasie trwania programu spotkamy się na żywo 12 razy w różnych formatach:
Warsztaty:
21.10, pon, 13:00 – planowanie metodą 12 tygodniowy rok
28.10, pon, 13:00 – nastawienie do sprzedaży
Grupowe sesje mentoringowe:
18.10 pt, 10:30
25.10 pt, 10:30
31.10 czw, 10:30
8.11 pt, 10:30
29.11 pt, 10:30
6.12 pt, 10:30
Spotkania w formule hot seat:
12.11, wt 12:00
15.11, pt, 10:30
19.11 wt, 12:00
22.11 pt, 10:30
Konsultacja indywidualna:
Wybierzesz dogodny termin w dn. 9-13.12.
Możesz zdecydować się na zakup kursu do samodzielnej pracy lub dołączyć do Programu i korzystać z nagrań warsztatów, sesji mentoringowych oraz sesji „hot seat”.
Pytania na sesje grupowe będzie można przesłać z wyprzedzeniem – odpowiem na nie w trakcie, a Ty w dogodnym momencie obejrzysz nagranie.
Dostaniesz feedback w formie nagrania wideo, w którym omówię przesłane przez Ciebie maile sprzedażowe oraz próbne nagranie webinaru (lub jego scenariusz).
Twoja strona sprzedażowa zostanie omówiona podczas sesji w formule “gorących krzeseł”, dzięki czemu dostaniesz wskazówki również od pozostałych uczestników programu.
Będziemy spotykać się na platformie ClickMeeting oraz na Discordzie.
Do Programu mentoringowego możesz dołączyć tylko do 15 października, do północy.
Tak, masz kilka opcji. W przypadku zakupu kursu i programu:
Wybierając dołączenie do Programu, masz możliwość rozłożenia płatności na dwie faktury (pierwsza płatność do 15.10, druga do 15.11) – w tym wypadku przed dołączeniem skontaktuj się ze mną mailowo (halo@martazawadowska.pl), ustalimy szczegóły i wystawię faktury ręcznie.
Pewnie! Umówmy się na krótką, niezobowiązującą rozmowę w trakcie której doradzę Ci czy udział w Programie to najleszy wybór dla Ciebie na ten moment: KLIKNIJ TUTAJ i zarezerwuj dogodny termin spotkania (w dn. 9-15.10).
Opowiesz mi o swojej sytuacji i oczekiwaniach i wspólnie ustalimy, czy udział w Programie to coś dla Ciebie. Nie obawiaj się – nie będę namawiać Cię na siłę. W Programie jest tylko 16 miejsc i zależy mi na tym, żeby uczestnicy byli zdecydowani i gotowi do działania.
Tak, oczywiście. Zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę podczas składania zamówienia i zostanie ona wysłana na Twój adres e-mail automatycznie po dokonaniu płatności. Wystawiam faktury bez VAT.
Tak, ale musisz dać mi znać o tym po dokonaniu zakupu. Niestety system nie wystawia automatycznych faktur na zagraniczne NIP-y. Ale bez problemu zrobię to dla Ciebie ręcznie 🙂