Tworzenie produktów cyfrowych to praca, jak każda inna, ale może być przyjemna i opłacalna!
Zapomnij o bajkach rysujących wizję milionów pasywnego dochodu wygenerowanego przez e-booka, którego napisze za Ciebie chatGPT, podczas gdy Ty bujasz się na hamaku nad oceanem.
Prawdziwy sukces przychodzi wtedy, gdy masz jasny plan działania, sprawdzone narzędzia i kogoś, kto pomoże Ci przejść przez cały proces.
Strategia
Stworzenie produktu to tylko pierwszy krok. Musisz opracować sposób jego sprzedaży, nauczyć się o nim mówić i zacząć docierać do potencjalnych klientów.
Zaangażowanie
Stworzenie produktu i przygotowanie go do sprzedaży wymaga inwestycji czasowej z Twojej strony, ale z dobrym planem jesteś w stanie zrealizować ten projekt w 6-8 tygodni.
Realne efekty
Już pierwszy produkt, z dobrze opracowaną ścieżką sprzedaży, może każdego miesiąca przynosić do Twojego budżetu 3-5 tysięcy zł.
strategia + zaangażowanie = realne efekty
Chcesz przejść od pomysłu do działania?
Żeby zacząć zarabiać na sprzedaży produktów cyfrowych potrzebujesz realnego i sprawdzonego planu, który możesz realizować w swoim tempie, bez wsparcia zespołu specjalistów i worka złota na start!

Automatyzacja procesu zakupu i dostarczania materiałów.

Przegląd najlepszych programów i lista polecanego sprzętu.

Poznasz dostępne opcje i wybierzesz najlepszą dla siebie.

E-book stworzony przez prawniczkę pomoże Ci przejść przez niezbędne formalności.

Automatyzacja procesu płatności.
Skąd mam wiedzieć czy mój pomysł się sprawdzi?
Jak dotrzeć do potencjalnych klientów? Nie jestem popularną instagramerką z rzeszą followersów.
Jaki format produktu wybrać? E-book? Wideo? A może jeszcze coś innego?
Czy jest sens wydawać własny produkt, skoro moja konkurencja już to zrobiła?
Czy muszę mieć stronę www, sklep i platformę kursową, żeby sprzedawać produkty elektroniczne?
Czy podołam kwestiom technicznym? To dla mnie zupełna nowość.
Ile powinien kosztować mój produkt? Nie wiem, jak go wycenić.
Jak mówić o swoim produkcie, żeby ktoś chciał go kupić?
Jakich formalności muszę dopilnować, żeby sprzedaż była legalna?
Nazywam się Marta Zawadowska i oswajam online!
Pomagam twórcom cyfrowym, specjalistom i ekspertom przedrzeć się przez marketingową dżunglę i uczę jak zarabiać na swojej wiedzy w onlajnie. Specjalizuję się w projektach związanych z tworzeniem i sprzedażą produktów elektronicznych.
Z marketingiem internetowym jestem związana zawodowo od 2013r. a w 2011 r. założyłam swoją pierwszą firmę – sklep internetowy. Od ponad dekady Internet to moje miejsce pracy. Kilka lat przepracowałam w agencjach interaktywnych, w których byłam odpowiedzialna za projekty (z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych) największych światowych marek (min. Reebok, Citi Handlowy, Telepizza, Nutella).
Od kilku lat pod marką Oswajam Online, tworzę produkty cyfrowe, które pomagają właścicielom małych biznesów, głównie usługowych i eksperckich zarabiać na swojej wiedzy i pasji. Jestem certyfikowaną moderatorką grup mastermind oraz trenerką biznesu – prowadzę szkolenia i warsztaty, wiem jak uczyć dorosłych i motywować ich do pracy.

będziesz zarabiać więcej i bardziej stabilnie;

zyskasz kolejne źródło przychodów w swojej firmie i zapewnisz sobie bezpieczeństwo finansowe;

uniezależnisz swoje zarobki od czasu wymienianego na pieniądze klientów;

z Twojej wiedzy i doświadczenia będzie mogło skorzystać więcej osób;

wzmocnisz swoją pozycję eksperta w branży;

poszerzysz grono klientów o osoby, które nie mogą sobie pozwolić na skorzystanie z Twoich usług lub procesów indywidualnych;

ze spokojem pojedziesz na urlop, bo wiesz, że nadal możesz zarabiać w tym czasie.
Kompleksowy kurs wideo
Plan działania w formie interaktywnej checklisty
E-book „Legalna sprzedaż produktów cyfrowych" przygotowany we współpracy z mec. Judytą Sobolak
Kalkulator produktu cyfrowego, dzięki któremu łatwo wycenisz produkt i oszacujesz budżet na jego promocję
Listę sprawdzonych narzędzi i aplikacji (w tym również sprzętu do nagrań).
Wszystko, co musisz wiedzieć zanim zaczniesz, czyli pierwsze kroki (ile to potrwa, rozplanowanie działań, potrzebne zasoby)
Lekcja 1 – Skuteczny produkt edukacyjny, czyli co umieścić w środku.
Lekcja 2 – Jaki format produktu wybrać? Kurs wideo, e-book, a może coś jeszcze innego?
Lekcja 3 – Skąd wiedzieć czego potrzebują klienci? Badanie potrzeb odbiorców.
Lekcja 4 – Jak sprawdzić czy Twój produkt się sprzeda? 2 piekielnie skuteczne sposoby.
Lekcja 1 – Jaki sklep wybrać?
Lekcja 2 – Jaką platformę kursową wybrać?
Lekcja 3 – Regulaminy, formalności i aspekty prawne.
Lekcja 4 – Polityka cenowa, czyli ile powinien kosztować Twój produkt?
Lekcja 1 – Jak dotrzeć do potencjalnych klientów? Wybierz odpowiedni kanał komunikacji! (newsletter, social media, reklama, blog, podcast)
Lekcja 2 – Wybór niszy i budowanie wizerunku eksperta
Lekcja 3 – Komunikacja – mów tak, żeby chcieli kupować!
Lekcja 1 – Modele sprzedażowe
Lekcja 2 – Kampania premierowa
Lekcja 3 – Strona sprzedażowa produktu
Lekcja 4 – Webinar
Kurs wideo (o wartości 197 zł)
Plan działania w formie interaktywnej checklisty (o wartości 87 zł)
Kalkulator produktu cyfrowego, dzięki któremu łatwo wycenisz produkt i oszacujesz budżet na jego promocję (o wartości 57 zł)
Lista sprawdzonych narzędzi i aplikacji (o wartości 57 zł)
E-book „Legalna sprzedaż produktów cyfrowych” (o wartości 97 zł)
A przecież celujesz wyżej niż sprzedaż 1 sztuki produktu, nad którym pracujesz tygodniami, prawda?
Dostęp do materiałów otrzymasz w ciągu kilku minut od zaksięgowania wpłaty.
Dostęp do platformy kursowej, na której znajduje się szkolenie wideo otrzymujesz na rok. Pliki PDF oraz arkusz kalkulator otrzymujesz bezterminowo – po prostu pobierasz je na swój dysk i korzystasz tak długo jak potrzebujesz.
Tak, oczywiście. Zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę podczas składania zamówienia i zostanie ona wysłana na Twój adres e-mail automatycznie po dokonaniu płatności. Wystawiam faktury bez VAT.
Tak, ale musisz dać mi znać o tym po dokonaniu zakupu. Niestety system nie wystawia automatycznych faktur na zagraniczne NIP-y. Ale bez problemu zrobię to dla Ciebie ręcznie 🙂