E-book “Reklama na Instagramie w pigułce” wraz z bonusami trafił już do Twojej skrzynki. W mailu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje. Ale w podziękowaniu za zakup mam dla Ciebie coś jeszcze!
Reklama może znacząco przyspieszyć rozwój Twojego biznesu online, ale bez dobrze opracowanej strategii komunikacji na niewiele się zda. Owszem, ściągnie do Ciebie użytkowników, ale jeśli na profilu
czy stronie zastaną chaos to nie zostaną na dłużej.
Dlaczego niektóre marki są rozpoznawalne wśród odbiorców, a inne, mimo usilnych starań, nie?
W dużej mierze odpowiada za to strategia komunikacji, która sprawia, że marka jest w oczach odbiorców autentyczna i jedyna w swoim rodzaju. Klienci nie tylko potrafią odróżnić ją od konkurencji, ale też wskazać wartości, jakimi się kieruje.
Klient kupuje nie tylko to co robisz (usługę lub produkt), ale to jak o tym mówisz!
Klient kupuje nie tylko to co robisz (usługę lub produkt), ale to jak o tym mówisz!
Strategia komunikacji to taki swoisty kompas, który wyznacza kierunek podczas tworzenia wszelkich treści w imieniu marki – od postów na Instagramie czy Facebooku, przez wideo, po teksty na stronie firmowej.
Workbook “Strategia komunikacji dla małej marki” to świetne uzupełnienie systemu tworzenia treści, która wylądował w Twojej skrzynce.
To narzędzie (bo to narzędzie do realnej pracy, a nie sucha teoria) pomoże Ci jasno określić jak, kiedy i do kogo mówić, by osiągać wyznaczone cele biznesowe.
I nie musisz być mistrzem copywritingu ani strategiem biznesowym z wieloletnim stażem! Wystarczy, że poświęcisz 1-2h na rzetelne wypełnienie kolejnych kroków, a wszystkie klocki wskoczą na swoje miejsce!
Zawarte w workbooku ćwiczenia i karty pracy sprawnie przeprowadzą Cię przez proces tworzenia strategii komunikacji małej marki, dzięki czemu Twój przekaz będzie spójny i autentyczny, a odpowiednio dobrana komunikacji pozwoli Ci zmieniać odbiorców w klientów.
Gdy zamkniesz tę stronę lub upłynie 15 minut od jej otwarcia OFERTA PRZEPADNIE, a cena z 27 zł wróci do regularnej – 77 zł.
TO JEDNORAZOWA SZANSA!
Ta cena nigdy się już nie powtórzy i oferuję ją tylko osobom, które zaufały mi kupując e-booka “Reklama na Instagramie w pigułce”.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Pliki cookie są sklasyfikowane jako niezbędne. Są one przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są wykorzystywane do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_hjSession_3137488 | 30 minutes | |
_hjSessionUser_3137488 | 1 year | |
btmsldid4128 | 2 years 8 months 26 days |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 years | Plik cookie _ga, instalowany przez Google Analytics, oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji i kampanii, a także śledzi korzystanie z witryny na potrzeby raportu analitycznego witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych gości. |
_gat_UA-210941612-2 | 1 minute | Odmiana pliku cookie _gat ustawionego przez Google Analytics i Menedżera tagów Google umożliwia właścicielom witryn śledzenie zachowania odwiedzających i mierzenie wydajności witryny. Element wzorca w nazwie zawiera unikalny numer identyfikacyjny konta lub serwisu, do którego się odnosi. |
_gid | 1 day | Zainstalowany przez Google Analytics plik cookie _gid przechowuje informacje o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej, jednocześnie tworząc raport analityczny na temat wydajności witryny. Niektóre gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, ich źródło oraz strony, które odwiedzają anonimowo. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minutes | Hotjar wykorzystuje ten plik cookie w celu wykrycia pierwszej sesji odsłony użytkownika. |
_hjFirstSeen | 30 minutes | Hotjar używa tegto plik cookie, aby zidentyfikować pierwszą sesję nowego użytkownika. Przechowuje wartość prawda/fałsz, wskazując, czy Hotjar zobaczył tego użytkownika po raz pierwszy. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minutes | Hotjar ustawia ten plik cookie, aby wiedzieć, czy użytkownik jest objęty próbkowaniem danych określonym przez limit odsłon witryny. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minutes | Hotjar ustawia ten plik cookie, aby wiedzieć, czy użytkownik jest objęty próbkowaniem danych określonym przez dzienny limit sesji witryny. |
last_pys_landing_page | 7 days | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
last_pysTrafficSource | 7 days | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
pys_first_visit | 7 days | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
pys_landing_page | 7 days | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
pys_session_limit | 1 hour | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
pys_start_session | session | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
pysTrafficSource | 7 days | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
vuid | 2 years | Vimeo instaluje ten plik cookie w celu zbierania informacji o śledzeniu poprzez ustawienie unikalnego identyfikatora w celu osadzenia filmów na stronie internetowej. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
__cf_bm | 30 minutes | Ten plik cookie, ustawiony przez Cloudflare, jest używany do obsługi przez Cloudflare Bot Management. |