Bardzo dziękuję Ci za zaufanie!

E-book “Reklama na Instagramie w pigułce” wraz z bonusami trafił już do Twojej skrzynki. W mailu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje. Ale w podziękowaniu za zakup mam dla Ciebie coś jeszcze!

Tylko przez najbliższe 15 minut możesz kupić workbooka "Strategia komunikacji dla małej marki" za 27 zł zamiast 77 zł!

okładka "strategia komunikacji dla małej marki"
okładka "strategia komunikacji dla małej marki"

Reklama może znacząco przyspieszyć rozwój Twojego biznesu online, ale bez dobrze opracowanej strategii komunikacji na niewiele się zda. Owszem, ściągnie do Ciebie użytkowników, ale jeśli na profilu

czy stronie zastaną chaos to nie zostaną na dłużej.

Dlaczego niektóre marki są rozpoznawalne wśród odbiorców, a inne, mimo usilnych starań, nie?

W dużej mierze odpowiada za to strategia komunikacji, która sprawia, że marka jest w oczach odbiorców autentyczna i jedyna w swoim rodzaju. Klienci nie tylko potrafią odróżnić ją od konkurencji, ale też wskazać wartości, jakimi się kieruje.

Klient kupuje nie tylko to co robisz (usługę lub produkt), ale to jak o tym mówisz! 

media spolecznosciowe

Klient kupuje nie tylko to co robisz (usługę lub produkt), ale to jak o tym mówisz! 

Strategia komunikacji to taki swoisty kompas, który wyznacza kierunek podczas tworzenia wszelkich treści w imieniu marki – od postów na Instagramie czy Facebooku, przez wideo, po teksty na stronie firmowej.

Workbook „Strategia komunikacji dla małej marki” to świetne uzupełnienie systemu tworzenia treści, która wylądował w Twojej skrzynce.

To narzędzie (bo to narzędzie do realnej pracy, a nie sucha teoria) pomoże Ci jasno określić jak, kiedy i do kogo mówić, by osiągać wyznaczone cele biznesowe.

I nie musisz być mistrzem copywritingu ani strategiem biznesowym z wieloletnim stażem! Wystarczy, że poświęcisz 1-2h na rzetelne wypełnienie kolejnych kroków, a wszystkie klocki wskoczą na swoje miejsce! 

Zawarte w workbooku ćwiczenia i karty pracy sprawnie przeprowadzą Cię przez proces tworzenia strategii komunikacji małej marki, dzięki czemu Twój przekaz będzie spójny i autentyczny, a odpowiednio dobrana komunikacji pozwoli Ci zmieniać odbiorców w klientów.

Gdy zamkniesz tę stronę lub upłynie 15 minut od jej otwarcia OFERTA PRZEPADNIE, a cena z 27 zł wróci do regularnej – 77 zł.

TO JEDNORAZOWA SZANSA!

Ta cena nigdy się już nie powtórzy i oferuję ją tylko osobom, które zaufały mi kupując e-booka „Reklama na Instagramie w pigułce”.

logo oswajam online