Każdy ma swój obszar geniuszu, ale to nie oznacza, że nie możemy opanować czegoś, co wykracza poza jego ramy.
I mam dla Ciebie dobrą wiadomość:
Dryg do sprzedaży to nie jest talent ani dar od bogów dla wybranych!
To umiejętność jak każda inna i możesz się tego nauczyć.
Ułożenie harmonogramu działań dzień po dniu
pożegnasz poczucie przytłoczenia ilością zadań i chaos, bo stworzysz realny plan działania i skupisz się na tym co ważne;
Stworzenie strony sprzedażowej
tak opiszesz swój produkt, że klient poczuje, że siedzisz w jego głowie i rozumiesz z czym się zmaga, więc z ochotą zdecyduje Ci się zaufać i dokonać zakupu;
Przygotowanie maili sprzedażowych
zrozumiesz nie tylko jak często pisać i w jaki sposób segmentować odbiorców, ale przede wszystkim o czym mówić na danym etapie kampanii;
Wykorzystanie
reklamy
nauczysz się wyciskać maksimum korzyści nawet z niewielkiego budżetu reklamowego, tak żeby docierać szerzej i sprzedawać więcej, zamiast przepalać kasę;
Przeprowadzenie zyskownej sprzedaży kursu czy e-booka to nie jest kwestia farta ani układu gwiazd. To efekt konkretnego procesu oraz odpowiednio zaplanowanych i przeprowadzonych działań. Gdy raz go poznasz i zrozumiesz, bez problemu będziesz go powtarzać przy kolejnych kampaniach, dla różnych produktów.
Nawet jeśli nie masz wsparcia kilkuosobowego zespołu, wielkiego budżetu i wydaje Ci się, że nie umiesz sprzedawać.
Sprzedaż Twoich produktów stanie się przyjemnością (tak, tak to nie literówka – sprzedaż może dawać frajdę), a Ty będziesz czerpać dziką satysfakcję z możliwości pracy z kolejnymi klientami i rosnącego stanu konta bankowego!
tworzysz treści o tym, co Cię autentycznie jara, a one bez wielkiego wysiłku z Twojej strony padają na podatny grunt i przyciągają odpowiednie osoby;
ludzie sami pytają w jaki sposób mogą dołączyć do Twojego programu albo gdzie jest link do zakupu kursu. Nie pytają za to dlaczego tak drogo;
potrafisz z lekkością opowiadać o swoim procesie i sprzedawać go z radością, bo wiesz, że realnie pomagasz w ten sposób klientom;
nie tracisz energii na wygłupy w rolkach i testowanie nowych trendów, których nie czujesz, bo masz przemyślaną i skuteczną komunikację, którą tworzysz ją w zgodzie ze sobą;
masz poczucie, że zajmujesz się właściwymi rzeczami, nie biegasz w chaosie jak kurczak z odcięta głową, bo wiesz, że wszystko toczy się zgodnie z planem ;
nie pracujesz po godzinach, weekendy spędzasz z rodziną albo realizując swoje pasje, bo Twój biznes zapewnia Ci na to środki.
moje wsparcie przez 8 tygodni
możliwość udziału w 13 spotkaniach na żywo
wsparcie w ułożeniu planu działania i monitorowanie postępów
dostęp do zamkniętej społeczności na Discordzie (12 tygodni)
możliwość pracy w kameralnej grupie, na prawdziwych przykładach uczestników programu
dodatkową dawkę zewnętrznej motywacji i czułego kopniaka do działania
pomoc techniczną (min. WordPress, MailerLite, MetaAds)
dwuletni dostęp do kursu Projekt Kampania (wraz z aktualizacjami)
Masz wszystko: precyzyjny plan działań, przemyślaną komunikację, treści gotowe do publikacji, ustawione reklamy, a Twoja oferta precyzyjnie trafia w potrzeby klientów.
Czujesz spokój, bo wiesz, że wszystko masz pod kontrolą i nie możesz się doczekać startu sprzedaży!
W piątek 18.10 o 10:30 spotkamy się na pierwszej grupowej sesji.
Opowiem na niej o tym jak będziemy pracować w programie, jak używać dołączonych narzędzi i jak wyciągnąć maksimum korzyści z udziału. A później oddam głos Tobie i pozostałym uczestnikom, żebyśmy mogli się lepiej poznać. Przedstawisz swoją markę, produkt i pomysł na kampanię.
W poniedziałek 21.10 o 13:00 spotkamy się na warsztatach poświęconych planowaniu metodą 12 tygodniowego roku.
W trakcie tego tygodnia szlifujesz harmonogram swojej kampanii bazując na materiałach z kursu.
W piątek 25.10 o 10:30 odbędzie się sesja mentoringowa, w trakcie której będziemy pracować nad Twoimi bieżącymi wyzwaniami.
W poniedziałek 28.10 o 13:00 spotkamy się na warsztatach mindsetowych, w trakcie których będziemy rozpuszczać negatywne przekonania o sprzedaży i inne blokady mentalne utrudniające Ci działanie.
Równolegle pracujesz nad kolejnymi elementami swojej kampanii.
W czwartek 31.10 o 10:30 odbędzie się sesja mentoringowa, w trakcie której będziemy pracować nad Twoimi bieżącymi wyzwaniami.
W tym czasie pracujesz nad kolejnymi elementami swojej kampanii i przesyłasz je do oceny gdy będą gotowe. Szczególny nacisk kładziemy na ofertę.
Na platformie sukcesywnie pojawiają się nagrania z feedbackiem do treści uczestników.
W piątek 8.11 o 10:30 odbędzie się sesja mentoringowa, w trakcie której będziemy pracować nad Twoimi bieżącymi wyzwaniami.
W formule “gorących krzeseł” będziemy pracować nad doszlifowaniem Twojej oferty i strony sprzedażowej. Otrzymasz wskazówki nie tylko ode mnie, ale także od pozostałych uczestników programu.
Z wyprzedzeniem wybierzesz termin w którym zajmiesz “gorące krzesło” (w pozostałych sesjach weźmiesz udział jako uczestnik):
wt 12.11 o 12:00,
pt 15.11 o 10:30,
wt 19.11 o 12:00,
pt 22.11 o 10:30.
W tym czasie pracujesz nad komunikacją swojej kampanii i przesyłasz poszczególne do oceny. Na platformie sukcesywnie pojawiają się nagrania z feedbackiem do treści uczestników.
W piątki 29.11 oraz 6.12 o 10:30 odbędą się sesje mentoringowe, w trakcie których będziemy pracować nad Twoimi bieżącymi wyzwaniami.
W ostatnim tygodniu spotkamy się na indywidualnej konsultacji, w trakcie której doszlifujemy ostatnie elementy Twojej kampanii i podsumujemy efekty Twojej pracy w programie.
Konsultacje będą odbywać się w dniach 9-13.12 w godzinach 11-15. Dostaniesz dostęp do kalendarza, w którym zarezerwujesz dogodny termin.
sesje mentoringowe nie mają narzuconego z góry tematu i na każdą z nich możesz przyjść z bieżącym wyzwaniem związanym z organizacją Twojej kampanii - dzięki temu jeśli np. pracujesz nad webinarem, bo pozostałe elementy masz już gotowe, nie musisz czekać kilku tygodni na sesję tematyczną;
masz aż 6 tygodni na przygotowanie i przesłanie treści, do których chcesz uzyskać feedback - to ułatwi Ci rozplanowanie zadań i przygotowanie wszystkiego w odpowiednim terminie;
nagrania z feedbackiem do treści uczestników umieszczone będą na platformie kursowej - dzięki temu możesz zainspirować się tym co robią inni;
wszystkie spotkania są nagrywane i możesz do nich wracać w dowolnym momencie - możesz skorzystać nawet jeśli nie uda Ci się być na żywo;
na koniec spotkamy się na indywidualnej konsultacji, żeby dopiąć wszystkie szczegóły Twojej kampanii;
pracujemy w kameralnej grupie (maksymalnie 16 osób) - dzięki temu masz pewność, że nie zginiesz w tłumie i na każde pytanie dostaniesz odpowiedź;
dostajesz wsparcie techniczne (m.in. z zakresu WordPressa, MailerLite, MetaAds) - zadajesz pytanie na Discordzie i otrzymujesz odpowiedź w postaci nagrania ekranu lub opisu poszczególnych kroków;
przez 12 tygodni masz dostęp do zamkniętej społeczności na Discordzie, w której możesz zadawać pytania również między spotkaniami i miesiąc po zakończeniu programu
jeszcze przed startem Programu dostajesz dostęp do materiałów z kursu Projekt Kampania, z którymi będziemy pracować w trakcie Programu.
Lekcja 1 – Wszystko, co musisz wiedzieć zanim zaczniesz
Lekcja 2 – Jak przygotować się do kampanii: strategia i mindset
Lekcja 3 – Różne typy kampanii sprzedażowych
Lekcja 4 – Analiza wyników kampanii
Lekcja 5 – Typy klientów
Lekcja 1 – Harmonogram kampanii sprzedażowej.
Lekcja 2 – Sposoby otwarcia sprzedaży (webinar to nie jedyna opcja!)
Pliki – edytowalny szablon harmonogramu
Lekcja 1 – Wyzwalacze sprzedaży
Lekcja 2 – Oferta, której nikt się nie oprze
Pliki – PDF kompendium strony sprzedażowej
Lekcja 1 – O czym mówić na kolejnych etapach kampanii
Lekcja 2 – E-mail marketing w kampanii sprzedażowej
Lekcja 3 – Sekwencja sprzedażowa w praktyce
Lekcja 4 – Tytuły maili w kampanii sprzedażowej
Pliki: PDF szablony maili, PDF analiza komunikacji w kampanii, PDF skrypty sprzedażowe
Lekcja 1 – Strategia reklamowa w kampanii sprzedażowej.
Instrukcja 1 – Niestandardowe grupy odbiorców
Instrukcja 2 – Struktura kampanii
Instrukcja 3 – Reklamy w prekampanii.
Instrukcja 4 – Reklamy sprzedażowe.
Pliki – schemat reklam i lejków sprzedażowych.
BONUS: Badanie potrzeb odbiorców (szkolenie wideo)
BONUS: Skuteczna oferta jednorazowa (szkolenie wideo)
rozplanujesz działania marketingowe
przygotujesz plan komunikacji
napiszesz treść maili i postów sprzedażowych
stworzysz treść oferty i stronę sprzedażową
rozpiszesz strategię reklamową
dopracujesz webinar lub inne wydarzenie sprzedażowe
wypracujesz wspierające nastawienie do sprzedaży
Nazywam się Marta Zawadowska i oswajam online!
Pomagam twórcom cyfrowym, specjalistom i ekspertom przedrzeć się przez marketingową dżunglę i uczę jak zarabiać na swojej wiedzy w onlajnie. Specjalizuję się w projektach związanych z tworzeniem i sprzedażą produktów elektronicznych.
Z marketingiem internetowym jestem związana zawodowo od 2013r. a w 2011 r. założyłam swoją pierwszą firmę – sklep internetowy. Od ponad dekady Internet to moje miejsce pracy. Kilka lat przepracowałam w agencjach interaktywnych, w których byłam odpowiedzialna za projekty (z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych) największych światowych marek (min. Reebok, Citi Handlowy, Telepizza, Nutella).
Od kilku lat pod marką Oswajam Online, tworzę produkty cyfrowe, które pomagają właścicielom małych biznesów, głównie usługowych i eksperckich zarabiać na swojej wiedzy i pasji. Jestem certyfikowaną moderatorką grup mastermind oraz trenerką biznesu – prowadzę szkolenia i warsztaty, wiem jak uczyć dorosłych i motywować ich do pracy.
Dostęp do 8 tygodni. Pierwsze spotkanie odbędzie się 18.10, a zakończymy tygodniem konsultacji indywidualnych (9-13.12).
Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz dostęp do platformy kursowej i materiałów z kursu Projekt Kampania. Nagrania spotkań i warsztatów mentoringowych organizowanych w ramach Programu będą pojawiać się na platformie następnego dnia po wydarzeniu.
Przez 2 lata (do października 2026) masz dostęp do platformy kursowej i wszystkich materiałów z kursu Projekt Kampania oraz Programu mentoringowego. Do końca stycznia 2025 możesz korzystać z zamkniętej społeczności na Discordzie.
W czasie trwania programu spotkamy się na żywo 12 razy w różnych formatach:
Warsztaty:
21.10, pon, 13:00 – planowanie metodą 12 tygodniowy rok
28.10, pon, 13:00 – nastawienie do sprzedaży
Grupowe sesje mentoringowe:
18.10 pt, 10:30
25.10 pt, 10:30
31.10 czw, 10:30
8.11 pt, 10:30
29.11 pt, 10:30
6.12 pt, 10:30
Spotkania w formule hot seat:
12.11, wt 12:00
15.11, pt, 10:30
19.11 wt, 12:00
22.11 pt, 10:30
Konsultacja indywidualna:
Wybierzesz dogodny termin w dn. 9-13.12.
Warsztaty, sesje mentoringowe oraz sesje “hot seat” będą nagrywane i umieszczone na platformie kursowej najpóźniej kolejnego dnia po spotkaniu.
Pytania na sesje grupowe będzie można przesłać z wyprzedzeniem – odpowiem na nie w trakcie, a Ty w dogodnym momencie obejrzysz nagranie.
Dostaniesz feedback w formie nagrania wideo, w którym omówię przesłane przez Ciebie maile sprzedażowe oraz próbne nagranie webinaru (lub jego scenariusz).
Twoja strona sprzedażowa zostanie omówiona podczas sesji w formule “gorących krzeseł”, dzięki czemu dostaniesz wskazówki również od pozostałych uczestników programu.
Będziemy spotykać się na platformie ClickMeeting oraz na Discordzie.
Pewnie! Umówmy się na krótką, niezobowiązującą rozmowę w trakcie której doradzę Ci czy udział w Programie to najleszy wybór dla Ciebie na ten moment: KLIKNIJ TUTAJ i zarezerwuj dogodny termin spotkania (w dn. 1-7.10).
Opowiesz mi o swojej sytuacji i oczekiwaniach i wspólnie ustalimy czy udział w Programie to coś dla Ciebie. Nie obawiaj się – nie będę namawiać Cię na siłę. W Programie jest tylko 16 miejsc i zależy mi na tym, żeby uczestnicy byli zdecydowani i gotowi do działania.
Tak, oczywiście. Zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę podczas składania zamówienia i zostanie ona wysłana na Twój adres e-mail automatycznie po dokonaniu płatności. Wystawiam faktury bez VAT.
Tak, ale musisz dać mi znać o tym po dokonaniu zakupu. Niestety system nie wystawia automatycznych faktur na zagraniczne NIP-y. Ale bez problemu zrobię to dla Ciebie ręcznie 🙂