Strona sprzedażowa (landing page sprzedażowy), czyli Twoja oferta, jest kluczowym elementem wpływającym na sprzedaż produktów elektronicznych (e-booków, kursów itp)!
Dlatego tak ważne jest, by odpowiednio przedstawić wartość jaką dajesz swoim odbiorcom!
W biznesie online opartym na sprzedaży wiedzy ma to jeszcze większe znaczenie, bo przecież nie da się dotknąć ani obejrzeć produktu przed zakupem.
Checklisty niezbędnych elementów i dobrych praktyk
Szablonu skutecznej strony sprzedażowej z opisem poszczególnych sekcji,
Kart pracy z pytaniami, które pomogą Ci stworzyć treść oferty
Nazywam się Marta Zawadowska i oswajam online!
Pomagam twórcom cyfrowym, specjalistom i ekspertom przedrzeć się przez marketingową dżunglę i uczę, jak zarabiać na swojej wiedzy w onlajnie. Specjalizuję się w projektach związanych z tworzeniem i sprzedażą produktów elektronicznych.
Z marketingiem internetowym jestem związana zawodowo od 2013r. a w 2011 r. założyłam swoją pierwszą firmę – sklep internetowy. Od ponad dekady Internet to moje miejsce pracy. Kilka lat przepracowałam w agencjach interaktywnych, w których byłam odpowiedzialna za projekty (z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych) największych światowych marek (min. Reebok, Citi Handlowy, Telepizza, Nutella).
Od kilku lat, pod własną marką, tworzę produkty cyfrowe, które pomagają właścicielom małych biznesów, głównie usługowych i eksperckich zarabiać na swojej wiedzy i pasji. Jestem certyfikowaną moderatorką grup mastermind oraz trenerką biznesu – prowadzę szkolenia i warsztaty, wiem jak uczyć dorosłych i motywować ich do pracy.
Pamiętaj – żebym mogła wysłać Ci plik do pobrania, musisz potwierdzić swój adres e-mail klikając link w mailu, który trafi do Twojej skrzynki odbiorczej.
Jeśli po zapisie go tam nie ma, sprawdź koniecznie folder oferty i spam i przenieś go stamtąd do głównej skrzynki. Mail przyjdzie z adresu poczta@martazawadowska.pl – najlepiej dodaj go do kontaktów, a wtedy na pewno nie umknie Ci mail z prezentem.