Grupy odbiorców w reklamie na Facebooku i Instagramie

Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij Kurs
Page Link
Udostępnij w mediach społecznościowych

Informacje

Z kursu dowiesz się jak dobierać grupy odbiorców w reklamach na Facebooku i Instagramie, by przynosiły zyski Twojej firmie. Poznasz sposoby na dotarcie do potencjalnych klientów – takich, którzy kupują, a nie tylko dają lajki.

Kliknij by wrócić do listy kategorii Strefy

Ten kurs jest dostępny tylko dla członków Strefa twórców online – 6 miesięcy and Strefa twórców online – dostęp miesięczny.
KUP DOSTĘP
Already a member? Log in here
Ten kurs jest dostępny tylko dla członków Strefa twórców online - 6 miesięcy and Strefa twórców online - dostęp miesięczny.
KUP DOSTĘP
Already a member? Log in here

Czego się nauczysz?

  • Dowiesz się, jak ustawić skuteczną grupę odbiorców w reklamie.

Program kursu

Mini Kurs

  • Podstawowe opcje targetowania
    12:09
  • Nakładanie się grup odbiorców
    08:39
  • Wykluczenia
    07:54
  • Grupy retargetingowe
    10:29
  • Grupy podobnych odbiorców
    06:49
  • E-book Tworzenie grup odbiorców