Spędzasz godziny przygotowując treści na Instagrama i Facebooka, ale nie przekłada się to Twoje przychody?
Zawsze masz więcej do zrobienia niż godzin w dobie?
Chcesz rozwijać swoje projekty, ale przez bieżącą pracę dla klientów nie masz na to czasu ani siły?
Twoje produkty elektroniczne sprzedają się tylko w czasie kampanii, a gdy tylko przestajesz o nich wspominać sprzedaż znika?
Stworzysz zyskowną ścieżkę klienta, którą będzie prowadzony bez konieczności Twojego aktywnego udziału - na autopilocie!
Zaczniesz regularnie zarabiać na ofertach, które już masz i sprzedawać produkty cyfrowe bez aktywnej promocji i wyczerpujących kampanii sprzedażowych!
Twoje treści będą żyły dłużej i pracowały dla Ciebie regularnie nawet kiedy Ty odpoczywasz.
Nauczysz się odzyskiwać koszty płatnej reklamy, dzięki dobrze skonstruowanej ofercie.
Połączysz w spójną całość swój dotychczasowy dorobek i zmienisz go w sprawnie działający mechanizm do generowania zamówień.
Wreszcie odpoczniesz od sprzedażowej obecności w social mediach i presji tworzenia ciągle nowych treści, które żyją raptem kilka godzin.
Twoja lista mailingowa będzie systematycznie rosła, dzięki czemu łatwiej będzie Ci sprzedawać kolejne oferty.
Będziesz docierać do coraz szerszego grona idealnych odbiorców i budować w ich oczach wizerunek eksperta bez konieczności spędzania wielu godzin dziennie na Instagramie czy Facebooku.
Zrozumiesz na czym polega system zautomatyzowanej sprzedaży wiedzy i będziesz potrafił/a wdrożyć go dla każdej ze swoich skalowalnych ofert!
Może myślisz sobie teraz - kolejny kurs, mam ich już dziesiątki i połowy nawet nie przerobił_m, bo nie mam na to czasu.
Wiem jak to jest, gdy masz na głowie całą firmę! Szanuję Twój czas i pieniądze.
Dlatego szkolenie “Sprzedawaj wiedzę na autopilocie!” to skondensowana dawka praktycznej wiedzy.
Dostajesz gotowe rozwiązanie do wdrożenia od ręki.
Kompletny proces, do którego podstawiasz swoje treści - sama esencja, bez zbędnego lania wody.
Konkretna instrukcja jak ustawić reklamy potrzebne na poszczególnych etapach i jak to połączyć z automatyzacją newslettera.
Owszem na uruchomienie tego systemu musisz poświęcić trochę czasu, ale gdy wprawisz machinę w ruch przez kolejne tygodnie nie musisz robić nic poza odbieraniem maili z informacją o nowym zamówieniu w Twoim sklepie!
W dłuższej perspektywie zyskasz więcej czasu na kreowanie nowych ofert, które później z łatwością zautomatyzujesz wg schematu ze szkolenia i zdejmiesz z siebie presję ciągłej obecności w social mediach.
krótkie moduły - instrukcja ustawienia reklam oraz opis kolejnych kroków sekwencji mailowej;
lista elementów niezbędnych do uruchomienia automatycznego lejka sprzedażowego;
dwa gotowe schematy automatycznego lejka, które możesz wykorzystać w swoich działaniach;
paczka kilkudziesięciu maili sprzedażowych - wysyłanych w kampaniach najlepszych "zawodników" w tym kraju
Większość szkoleń o automatyzacji sprzedaży w biznesie online dotyczy wyłącznie ustawień newslettera i automatycznych sekwencji mailowych.
Brakuje w nich elementu zapewniania napływu nowych subskrybentów, a to jest kluczowy element tego, żeby automatyczny lejek przynosił zyski! Bez tego masz tylko kolejkę maili, których nie ma komu wysyłać.
Dlatego w szkoleniu “Sprzedawaj wiedzę na autopilocie!” pokażę Ci jak wykorzystać płatne reklamy, które będą napędzały Twój mechanizm sprzedażowy i jak połączyć to z wykorzystaniem newslettera.
Dowiesz się, jak sprawić, by odpowiednio ułożona oferta pokrywała koszty reklam jeszcze zanim dojdzie do sprzedaży Twojego głównego produktu!
>> To żadna przeszkoda! Skoro obsługujesz social media, wysyłasz newslettery i tworzysz produkty cyfrowe to umiesz już wszystko co trzeba i potrzebujesz po prostu szczegółowej instrukcji, którą stanowi szkolenie “Sprzedawaj wiedzę na autopilocie!”.
Pokazuję wszystko krok po kroku i nie obawiaj się - do zautomatyzowania Twojej sprzedaży nie będą potrzebne żadne wymyślne narzędzia.
Spokojnie sobie poradzisz nawet jeśli nigdy nie korzystałaś z Menadżera Reklam - pomogę Ci go oswoić, a na dowód przeczytaj co napisały Karolina i Natalia:
Do menadżera reklam podchodziłam kilka razy i za każdym razem kończyło się na przycisku promuj post. To warsztaty u Marty pokazały mi, że nie taki diabeł straszny... Poza przeklikaniem się przez poszczególne opcje menadżera dostałam jeszcze wiedzę strategiczną jak tworzyć reklamy i kilka myków, które przyśpieszają tworzenie kampanii. Powiem tak - 4 godziny po skończonym warsztacie miałam już samodzielnie ustawioną kampanie.
Marta Zawadowska odczarowuje facebookowego menadżera reklam. Do tej pory sądziłam, że osoba, która wymyśliła panel do ustawiania reklam powinna smażyć się w piekle przez wieczność… Teraz, nadal tak uważam, ale dzięki Marcie wiem jak to obsłużyć.
Szkolenie powstało z myślą o twórcach internetowych i specjalistach, którzy chcą zarabiać na swojej wiedzy w onlajnie - poprzez szkolenia, konsultacje, sesje coachingowe, kursy online czy e-booki.
Najbardziej skorzystasz z niego jeśli:
działasz online od jakiegoś czasu, ale gdy tylko masz przerwę w aktywnej sprzedaży i trąbieniu o swojej ofercie w social mediach sprzedaż jest zerowa;
prowadzisz newsletter (nawet jeśli grono subskrybentów jest jeszcze niewielkie);
masz już w ofercie produkty cyfrowe lub usługi online;
chcesz przestać opierać swoje przychody wyłącznie na wymianie Twojego czasu na pieniądze klienta;
opierasz swoją działalność na dzieleniu się wiedzą i tworzeniu wartościowych treści,
męczy Cię konieczność ciągłej aktywności w mediach społecznościowych.
Jeśli czujesz się trochę jak chomik w kołowrotku - padasz ze zmęczenia na twarz, bo ciągle coś robisz, a nie posuwasz się ani o krok to znak, że w Twoim biznesie przyszedł czas na automatyzację działań sprzedażowych!
“Sprzedawaj wiedzę na autopilocie” to nie jest kolejny kurs na który nie znajdziesz czasu!
Zaprojektowałam to szkolenie dla osób, które opierają biznes na swojej wiedzy i dla których fundamentem jest tworzenie treści.
Dzięki temu mieści się w skondensowanej formie i nie musisz oglądać 15h nagrań wideo, żeby znaleźć jakiś wartościowy tip dla siebie.
Nie znajdziesz tam wskazówek dla dużych e-commerców modowych czy salonów beauty. Tylko to co realnie sprawdza się w biznesie opartej o sprzedaż produktów cyfrowych oraz usług edukacyjnych i rozwojowych podane w krótkiej i lekkostrawnej formie.
Dostajesz konkretną wiedzę w skondensowanej formie i możesz przełożyć ją na swoje działania właściwie od ręki.
nic nie robić, nadal działać tak jak teraz i frustrować się, że bieżąca praca dla klientów pożera Ci czas na własne zadania.
Dalej sprzedawać produkty cyfrowe wyłącznie w dużych kampaniach sprzedażowych, które drenują siły i wymagają wielu czasochłonnych przygotowań.
Tracić czas na tworzenie czwartego merytorycznego posta w tym tygodniu i zastanawiać się dlaczego mimo całego tego wysiłku nie pojawiają się zamówienia.
A możesz zainwestować 249 zł i 5h swojego czasu
(2h na obejrzenie szkolenia i 3h na wdrożenie uzyskanej wiedzy w swojej firmie).
A możesz zainwestować 249 zł i 5h swojego czasu
(2h na obejrzenie szkolenia i 3h na wdrożenie uzyskanej wiedzy w swojej firmie).
będziesz potrafił/a zautomatyzować sprzedaż swoich ofert,
uniezależnisz się od wymiany czasu na pieniądze,
Twoja sprzedaż będzie regularna i to bez nieustannej aktywności z Twojej strony,
uwolnisz się od presji ciągłej obecności w social mediach,
zrozumiesz jak przełożyć potrzeby twojego klienta na jego ścieżkę zakupową i jak ją zautomatyzować,
przestaniesz działać po omacku,
wykorzystasz wielokrotnie stworzone już wcześniej treści i zaczniesz dzięki nim zarabiać,
zyskasz czas (i fundusze) na rozwijanie własnych projektów,
systematycznie i właściwie bezobsługowo będziesz powiększać swoją bazę e-mail i grono odbiorców w mediach społecznościowych.
dostęp do szkolenia wideo (2 lata)
checklistę
gotowe schematy lejków sprzedażowych
paczkę kilkudziesięciu wzorów maili sprzedażowych
"Kurs „Sprzedawaj wiedzę na autopilocie” to mega kompendium wiedzy o tym, jak ustawiać reklamy i co w ogóle robić, żeby zacząć sprzedawać swoje produkty bez ciągłej promocji. Nawet taka płotka, jak ja, która w reklamie czuje się jak ryba na rowerze, była w stanie załapać i krok po roku ustawić i zaplanować wszystko. Marta na tacy podaje gotowe rozwiązania. Bez tego kursu nie poradziłabym sobie i musiałabym znów zlecać większość rzeczy na zewnątrz. Teraz już mogę sama. Dzięki Marta za ten kurs”
"Jestem już po kursie. Zatem na "gorąco" i bez zbędnego myślenia - takie opinie są najlepsze według mnie. Jak dla mnie kurs świetny - ukończyłem bardzo dużo szkoleń tego typu (najbardziej nie lubię kiedy ktoś przedłuża coś niepotrzebnie). Potrafisz mówić prosto - dosadnie - klarownie i w "pigułce". To mi się mega podoba, że kurs zwyczajnie nie jest "przeładowany" niepotrzebnymi "zapychaczami". Jak to się mówi "kawa na ławę" i o to chodzi. Człowiekowi wydaje się, że dzień staje się coraz krótszy. I nie ma czasu na słuchanie jednej lekcji w nieskończoność.
Cieszę się, że ten kurs można było zrobić praktycznie "przy kawce". Świetnie poukładane lekcje - jedna tak naprawdę jest kontynuacją drugiej. Wszystko uporządkowane i bez wprowadzania niepotrzebnego chaosu. Rzeczowa instrukcja jak przejść z punktu A do punktu B i przy tym efektem będzie stworzony lejek, co najważniejsze - działający i przemyślany.
Podobało mi się w kursie case study i pokazywanie tego co Ci wyszło. Bo przecież jak u Ciebie działa- to czemu ma nie działać u innych. Oby więcej takich kursów, które nie są jak "flaki z olejem". Tylko konkretna dawka wiedzy do zastosowania od razu."
Nie, dostaniesz dostęp do platformy kursowej z gotowymi materiałami wideo i dodatkowymi plikami. Na żywo odbędzie się tylko sesja pytań i odpowiedzi dla osób, które kupiły i przerobiły szkolenie, ale chcą rozwiać jakieś wątpliwości lub upewnić się, że prawidłowo wdrożyły swoją automatyzację.
Dostęp do szkolenia otrzymasz w ciągu kilku minut od zaksięgowania wpłaty.
Dostęp do platformy kursowej, na której znajdą się wszystkie materiały masz na 2 lata.
Tak, oczywiście. Zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę podczas składania zamówienia i zostanie ona wysłana na Twój adres e-mail automatycznie po dokonaniu płatności. Wystawiam faktury bez VAT.
Tak, ale musisz dać mi znać o tym po dokonaniu zakupu. Niestety system nie wystawia automatycznych faktur na zagraniczne NIPy. Ale bez problemu zrobię to dla Ciebie ręcznie 🙂
Jeśli sprzedajesz w nim produkty cyfrowe (e-booki, kursy, warsztaty, itd.) lub usługi to tak. Jeśli Twój biznes opiera się o sprzedaż gotowych produktów fizycznych (np. ubrań, akcesoriów, itd.) to nie – na tym szkoleniu nie będziemy poruszać tematów typowo e-commercowych.
By wdrożyć wskazówki ze szkolenia musisz mieć gotowy przynajmniej jeden produkt (w końcu lejek coś musi sprzedawać) i formularz zapisu do newslettera. Oczywiście możesz kupić szkolenie teraz korzystając z promocyjnej ceny i przerobić je już po opracowaniu oferty lub od razu zaprojektować ofertę pod wybrany schemat lejka.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Pliki cookie są sklasyfikowane jako niezbędne. Są one przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są wykorzystywane do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_hjSession_3137488 | 30 minutes | |
_hjSessionUser_3137488 | 1 year | |
btmsldid4128 | 2 years 8 months 26 days |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 years | Plik cookie _ga, instalowany przez Google Analytics, oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji i kampanii, a także śledzi korzystanie z witryny na potrzeby raportu analitycznego witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych gości. |
_gat_UA-210941612-2 | 1 minute | Odmiana pliku cookie _gat ustawionego przez Google Analytics i Menedżera tagów Google umożliwia właścicielom witryn śledzenie zachowania odwiedzających i mierzenie wydajności witryny. Element wzorca w nazwie zawiera unikalny numer identyfikacyjny konta lub serwisu, do którego się odnosi. |
_gid | 1 day | Zainstalowany przez Google Analytics plik cookie _gid przechowuje informacje o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej, jednocześnie tworząc raport analityczny na temat wydajności witryny. Niektóre gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, ich źródło oraz strony, które odwiedzają anonimowo. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minutes | Hotjar wykorzystuje ten plik cookie w celu wykrycia pierwszej sesji odsłony użytkownika. |
_hjFirstSeen | 30 minutes | Hotjar używa tegto plik cookie, aby zidentyfikować pierwszą sesję nowego użytkownika. Przechowuje wartość prawda/fałsz, wskazując, czy Hotjar zobaczył tego użytkownika po raz pierwszy. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minutes | Hotjar ustawia ten plik cookie, aby wiedzieć, czy użytkownik jest objęty próbkowaniem danych określonym przez limit odsłon witryny. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minutes | Hotjar ustawia ten plik cookie, aby wiedzieć, czy użytkownik jest objęty próbkowaniem danych określonym przez dzienny limit sesji witryny. |
last_pys_landing_page | 7 days | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
last_pysTrafficSource | 7 days | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
pys_first_visit | 7 days | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
pys_landing_page | 7 days | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
pys_session_limit | 1 hour | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
pys_start_session | session | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
pysTrafficSource | 7 days | Wtyczka PixelYourSite ustawia ten plik cookie w celu zarządzania usługami analitycznymi. |
vuid | 2 years | Vimeo instaluje ten plik cookie w celu zbierania informacji o śledzeniu poprzez ustawienie unikalnego identyfikatora w celu osadzenia filmów na stronie internetowej. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
__cf_bm | 30 minutes | Ten plik cookie, ustawiony przez Cloudflare, jest używany do obsługi przez Cloudflare Bot Management. |